arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خبرهای جدید گوشی تاشو سامسونگ تا عینک واقعیت مجازی«ویوو»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

نشریه نیویورک تایمز در گزارشی به بررسی روند توقف همکاری شرکت های آمریکایی با شرکت چینیهواوی پرداخته است، در بخشی از این گزارش به عدم تبعیت تعدادی از شرکت ها از فرمان دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور ایالات متحده اشاره شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 گروهی از کارشناسان حوزه آی تی معتقدند که می توان با کمک هوش مصنوعی تا حد زیادی با تغییرات آب و هوایی مقابله و شرایط حاد را کنترل کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی تاشو سامسونگ گواهی 5G دریافت می کند. این خبر در شرایطی مطرح می شود که هنوز تاریخ دقیق رونمایی این گوشی مشخص نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برند چینی ویوو نخستین عینک هوشمند مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی خود را در جریان نمایشگاه محصولات دیجیتال شانگهای رونمایی کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بازار ردیاب های تناسب اندام بسیار داغ شده و ساعت/ردیاب تناسب اندام "پولار" یکی از ردیاب هایی است که حتی در طول زمان خوابتان نیز دست از سرتان برنمی دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی نوکیا1 به روزرسانی جدیدی خواهد داشت و این یک خبر بسیار خوب برای کاربران گوشی نوکیا1 خواهد بود. کاربرانی که مدت هاست در انتظار یک به روزرسانی جدید هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان