arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۳ - ۳۱ تير ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از همکاری مخفیانه هواوی با کره شمالی تا به روزرسانی «گلکسی A70»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بر اساس اسنادی که اخیرا به دست نشریه واشنگتن پست رسیده است، هواوی به شکل مخفیانه سالها برای توسعه شبکه بیسیم کره شمالی تلاش کرده است. افشای این موضوع می تواند به افزایش تنش ها بین ایالات متحده و این برند چینی منجر شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی گلکسی A70 سامسونگ به روزرسانی شد. این به روزرسانی شامل  تغییراتی است که تا پیش از این فقط در مدلهای بالاتر این نوع گوشی دیده می شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مجله تجاری فورچن هر سال فهرستی از رده بندی شرکت های برتر منتشر می کند و نتایج بخش فناوری سال 2019 در نوع خود بسیار قابل توجهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بسیاری از کاربران ویندوز 7 در فکر مهاجرت به ویندوز 10 هستند اما تعداد افرادی که این فکر را عملی کرده اند بسیار پایین تر از حد انتظار است. درواقع با وجود این که مایکروسافت اعلام کرد دیگر خبری از به روزرسانی ویندوز 7 نخواهد بود هنوز هم تعداد کاربران ویندوز 7 کم نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها گوگل در حال کار روی یک طرح تشخیص چهره جدید است. طرحی که همزمان مرموز و جذاب است و به نظر می رسد با کمک جمع آوری نمونه های انسانی اجرایی می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بسیاری از افرادی که ساعت اپل دارند نمی دانند چگونه باید ساعت اپل خود را به درستی تمیز کنند. این موضوع چندان عجیب نیست، اما شاید اگر بدانید چگونه می توانید ساعت خود را تمیز کنید، هر چند وقت یکبار برای زیباتر شدن ظاهر ساعت خود این کار را انجام دهید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان