arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
گزارش ویدیویی «انتخاب»؛

تماشا کنید: مزدک، قربانی جدید فروغی

برخی رسانه ها از پیوستن مزدک میرزایی به شبکه ایران اینترنشنال خبر داده اند. این خبر هنوز رسما تایید نشده اما مانند بمب در محافل خبری ترکید. مزدک میرزایی احتمالا مقبول ترین گزارشگر سیما بعد از عادل فردوسی پور بود که او نیز به مانند عادل در ماه های اخیر بسیار کم کار شده بود. اما چه شد که نفرات اول و دوم گزارشگری کشور ناگهان از صداوسیما طرد شدند؟ ریشه ماجرا را شاید بتوان در مدیریت این روزهای شبکه سوم سیما جستجو کرد؛ علی فروغی.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برخی رسانه ها از پیوستن مزدک میرزایی به شبکه ایران اینترنشنال خبر داده اند. این خبر هنوز رسما تایید نشده اما مانند بمب در محافل خبری ترکید.  مزدک میرزایی احتمالا مقبول ترین گزارشگر سیما بعد از عادل فردوسی پور بود که او نیز به مانند عادل در ماه های اخیر بسیار کم کار شده بود. حتی مستند اخیرش اصلا مجوز پخش نگرفت و علاوه بر این، گفته شده که صداوسیما در ماه های گذشته در پرداخت هزینه مستندها و نیز برنامه سازی او هم همکاری نمی کرد.

اما چه شد که نفرات اول و دوم گزارشگری کشور ناگهان از صداوسیما طرد شدند؟  ریشه ماجرا را شاید بتوان در مدیریت این روزهای شبکه سوم سیما جستجو کرد؛ علی فروغی.

ویدیوی زیر را تماشا کنید.

 
 
نظرات بینندگان