arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۹ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۸

شاه علیدوست: ورزشگاه سایپا نیازی به دوربین ندارد!/از تعویق لیگ اکثر تیم ها ضرر می کنند

کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: ورزشگاه خانگی ما و برخی تیم های دیگر نیازی به دوربین ندارد زیرا آنقدر خلوت هستند که اگر تماشاگری شلوغ کند من از داخل زمین هم می توانم او را ببینم!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزبه شاه علیدوست در گفت و گو با فارس در مورد شرایط تیم سایپا گفت: شرایط تیم ما خوب است و تمرینات منظمی انجام می دهیم و با همت باشگاه و کادرفنی جز اولین تیم هایی بودیم که تمرینات مان را آغاز کردیم. بازی های تدارکاتی خوبی هم انجام دادیم اما مشکل ما و اکثر تیم ها در حال حاضر تعویق مسابقات لیگ برتر است. این مساله به ضرر اکثر تیم هاست و شاید فقط یکی دو تیم که تمریناتشان را دیر شروع کردند از این مساله سود ببرند.

وی در مورد قهرمانی سایپا در جام شهدا و پیروزی مقابل پرسپولیس، گفت: ما به این مسابقات به چشم بازی های تدارکاتی بسیار مناسب و مفید نگاه کردیم. در بازی با پرسپولیس هم این تیم چند بازیکن اصلی خود را به همراه نداشت. بازیکنان جوان تیم ما هم می دانند که شرایط مسابقات لیگ با جام شهدا و بازی های تدارکاتی کاملا متفاوت است.

کاپیتان تیم سایپا در مورد تجهیز ورزشگاه ها و آغاز لیگ گفت: در رسانه ها خواندم که قرار است عید غدیرخم مسابقات آغاز شود ولی اطلاع دقیقی از شروع مسابقات ندارم.تجهیز ورزشگاه ها هم اقدام خوبی است و قطعا ورزشگاه هایی مثل آزادی، نقش جهان اصفهان، یادگار امام تبریز نیاز دارند که تجهیز شوند زیرا تماشاگران زیادی در هر بازی دارند اما ورزشگاه خانگی سایپا نیازی به دوربین ندارد زیرا تماشاگر زیادی برای دیدن بازی تیم هایی مثل سایپا و پیکان به ورزشگاه نمی روند و اگر کسی از تماشاگران شلوغ کنند من و سایر بازیکنان از داخل زمین می توانیم او را ببینیم! به هر حال امیدوارم با تجهیز ورزشگاه ها لیگ برتر هر چه سریع تر آغاز شود.

نظرات بینندگان