arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۸

چرا پیام های متنی را در آیفونم دریافت نمی کنم؟

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران آیفون با آن درگیرند عدم دریافت پیام های متنی در آیفون است. این مشکلی رایج است که می تواند به سرعت و به راحتی حل شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران آیفون با آن درگیرند عدم دریافت پیام های متنی در آیفون است. این مشکلی رایج است که می تواند به سرعت و به راحتی حل شود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگر در آیفون خود پیامهای متنی را دریافت نمی کنید احتمالا با یک مشکل رایج مواجه شده اید که می توانید به راحتی از سد این مشکل عبور کنید.

اولین قدم شما باید راه اندازی مجدد آیفون باشد. اغلب ، فقط خاموش و روشن کردن مجدد می تواند مشکلات بی شمار با برنامه ها ، اتصالات شبکه و سایر اشکالات فنی را برطرف کند. در گام دوم اتصال شبکه خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ارتباط برقرار است. اگر در صدد ارسال پیام کوتاه  هستید ، باید یک سیگنال سلولی داشته باشید ، بنابراین مطمئن شوید که آنتن دهی گوشی شما در شرایط مناسبی قرار دارد.

اگر می خواهید iMessage را به آیفون دیگری ارسال کنید ، به یک سیگنال سلولی یا وای فای نیاز دارید ، بنابراین مجدداً مطمئن شوید که با یکی از آن ها ارتباط محکم دارید.اگر می خواهید پیام MMS ( پیام متنی حاوی عکس ، فیلم یا صوتی) ارسال کنید، مطمئن شوید که سیستم پیام رسانی MMS روشن است. تنظیمات را شروع کرده و روی "پیام ها" ضربه بزنید ، سپس با کشیدن دکمه به سمت راست مطمئن شوید که پیام رسانی MMS روشن شده است.

افزون بر این می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

چرا پیام های متنی را در آیفونم دریافت نمی کنم؟

_ وارد "تنظیمات" شوید

_روی "پیام ها" ضربه بزنید و سپس روی "ارسال و دریافت" ضربه بزنید

_در بخش "شما می توانید iMessages دریافت کنید" ، شماره تلفن شما باید یک علامت "تیک" در کنار آن باشد. اگر بررسی نشده است ، این کار را انجام دهید و بررسی کنید که آیا می توانید پیام ها را دریافت کنید یا خیر

چرا پیام های متنی را در آیفونم دریافت نمی کنم؟

اگر شماره تلفن شما به هیچ وجه در آنجا نمایش داده نمی شود ، باید شماره تلفن خود را به Apple ID خود وصل کنید اما چگونه؟

_ در بالای صفحه ، روی "استفاده از Apple ID خود برای iMessage " ضربه بزنید

_با استفاده از ایمیل و رمز عبور وارد حساب Apple ID خود شوید

_شماره تلفن شما اکنون باید در بخش "شما می توانید iMessages دریافت کرده و از آن پاسخ دهید" ذکر شده باشد. مطمئن شوید که بررسی شده است و دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که می توانید پیام دریافت کنید

اگر این اقدام نیز مشکل را برطرف نکند ، احتمالاً مسئله پیچیده تری در میان است و احتمالاً مربوط به سرویس تلفن همراه شما است. بنابراین باید به یکی از نمایندگی های معتبر اپل مراجعه کنید.

نظرات بینندگان