arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۸

جزئیات بازداشت مدیرعامل سابق ایران خودرو از زبان سخنگوی قوه قضاییه: دو نفر دیگر از این مجموعه بازداشت هستند

غلامحسین اسماعیلی درباره بازداشت مدیرعامل سابق ایران خودرو گفت: مدیر عامل سابق ایران خودرو براساس گزارش‌هایی که ضابطین به مرجع قضایی داده بودند تحت تعقیب قرار گرفت و اقدامات اولیه دیشب انجام شد و تحت نظر بوده و دو نفر دیگر از این مجموعه هم بازداشت هستند؛ ولی به لحاظ اینکه شب عید بود تحقیقات ناقص است‌.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سخنگوی قوه قضاییه بازداشت مدیرعامل سابق ایران خودرو را تایید کرد.

به گزارش «انتخاب»؛ غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه یک صدا و سیما درباره بازداشت مدیرعامل سابق ایران خودرو گفت: مدیر عامل سابق ایران خودرو براساس گزارش‌هایی که ضابطین به مرجع قضایی داده بودند تحت تعقیب قرار گرفت و اقدامات اولیه دیشب انجام شد و تحت نظر بوده و دو نفر دیگر از این مجموعه هم بازداشت هستند؛ ولی به لحاظ اینکه شب عید بود تحقیقات ناقص است‌.

اسماعیلی افزود: ریاست قوه قضاییه دستوری را به سازمان بازرسی کل کشور درباره نقش و جایگاه نظارتی که این سازمان دارد، دادند، برای اینکه در حوزه مسائل خودروسازان و اجحافی که در حق مردم و تاخیر و تعویض‌هایی که شده و خودروهای ناقص و افزایش قیمت و... وارد شوند و سازمان بازرسی هم به جد ورود کرده است.

وی افزود: ان‌شاءالله بعد از ارایه گزارش سازمان بازرسی اگر لازم شد برای پرونده در کنار همین پرونده‌هایی که برای خودروسازان تشکیل شده رسیدگی می شود؛ والا به صورت مستقل حتما از ناحیه مرجع قضایی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

 

نظرات بینندگان