arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۸

صدور حکم اعضای سابق شورای شهر بابل: جمعاً 19 سال حبس، 33 سال محرومیت از حقوق اجتماعی و 540 ضربه شلاق

حکم قطعی اعضای سابق شورای اسلامی شهر بابل با صدور رای قطعی در شعبه 27 دادگاه تجدیدنظر مازندران و شعبه 47 دیوان عالی کشور اعلام شده است و محکومان جمعاً به 19 سال حبس، 33 سال محرومیت از حقوق اجتماعی و 540 ضربه شلاق محکوم شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صدور حکم اعضای سابق شورای شهر بابل: جمعاً 19 سال حبس، 33 سال محرومیت از حقوق اجتماعی و 540 ضربه شلاقحکم قطعی اعضای سابق شورای اسلامی شهر بابل با صدور رای قطعی در شعبه 27 دادگاه تجدیدنظر مازندران و شعبه 47 دیوان عالی کشور اعلام شده است و محکومان جمعاً به 19 سال حبس، 33 سال محرومیت از حقوق اجتماعی و 540 ضربه شلاق محکوم شدند.

به گزارش فارس از ساری، 13 شهریورماه سال گذشته بود که خبری از سوی منابع آگاه از بازداشت 5 عضو شورای شهر در ارتباط با جرائم اخلاقی و مالی چند عضو شورای اسلامی شهر بابل در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته بود، اما ساعتی بیش طول نکشید که عصر همان روز این ۵ عضو شورا با حکم قضایی توسط نیروهای امنیتی سپاه بازداشت شدند.

پیگیری برای آخرین وضعیت پرونده اعضای شورای شهر بابل از سوی اصحاب رسانه ادامه داشت که در این زمینه سیدیونس حسینی‌عالمی دادستان عمومی و انقلاب مازندران با تایید پرونده اعضای شورای شهر بابل به بیان بخشی از این پرونده پرداخت و گفته بود؛ دادستان مرکز مازندران در ارتباط با پرونده بابل شورای شهر بابل که منجر به استعفای چند نفر از اعضای شورای شهر شده بود، گفت: این پرونده به سه بخش تقسیم شد که باید همین روزها اظهارنظر شود.

اکنون بعد از گذشت حدود یکسال حجت‌الاسلام محمدحسن اکبری رئیس کل دادگستری مازندران از صدور حکم قطعی اعضای سابق شورای اسلامی شهر بابل خبر داد و اظهار کرد: اعضای سابق شورای شهر بابل، به دلیل اتهاماتی از قبیل شرکت در تهیه مخفیانه فیلم مبتذل و مستهجن، تهدید به منظور اخاذی و اخذ وجه، شرکت در تهدید از طریق فیلم به منظور کار غیرقانونی، معاونت از طریق تطمیع، تشویق و فریب در تهدید با فیلم به منظور اخاذی، معاونت در تهیه فیلم و تهدید به منظور انجام کار خلاف نسبت به احدی از شکات و رابطه نامشروع، محکوم شده و رای قطعی در این خصوص صادر شده است.

وی افزود: با صدور رای قطعی در شعبه 27 دادگاه تجدیدنظر مازندران و شعبه 47 دیوان عالی کشور، محکومین جمعاً به 19 سال حبس، 33 سال محرومیت از حقوق اجتماعی و 540 ضربه شلاق محکوم شدند.

نظرات بینندگان