arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۳ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو برقی آئودی تا کاهش قیمت پرچمداران قدیمی آیفون

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گوشی گلکسی S10 سامسونگ از محبوب ترین گوشی های این برند است. این گوشی جذاب طرفدارانی پر شمار دارد اما اگر این گوشی کثیف شد و تصمیم گرفتید تمیزش کنید چه راهکارهایی خواهید داشت؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

از زمانی که اندروید 10 به طور رسمی وارد بازار شد برخی برنامه های مهم گوگلی ها حالت تاریک را دریافت کرد در حالی که برخی برنامه ها همچنان سفید باقی ماندند. برنامه های مهمی که با تاخیر درحال دریافت حالت تاریک هستند شامل، پلی استور، مپس و جیمیل می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت آئودی یک خودرو برقی جاده ای ویژه آفرود طراحی کرده است که از دید بسیاری، بی شباهت به یک هواپیمای کوچک نیست. این خودرو برقی قدرتی خیره کننده دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی گلکسی M10s یکی از گوشی های پر امید شرکت سامسونگ است که اخیرا تصاویری از آن منتشر شده است. بر اساس این تصاویر گوشی مذکور دارای صفحه نمایش آمولد  و شارژ سریع است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شب گذشته شرکت اپل از گوشی های جدید خود یا به عبارتی دقیق تر سه گانه آیفون رونمایی کرد. این رونمایی باعث شد که توجه بسیاری از کاربران به سمت پرچمداران این شرکت جلب شود و به همین دلیل نیز قیمت آیفون های قدیمی تر کمی کاهش یافته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان