arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۱ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۸

شهرداری تهران: مغایرت عنوان شهدا در تابلو معابر را اطلاع دهید

در متن این اطلاعیه آمده است: از شهروندان عزیز درخواست داریم با مشاهده اندک مغایرتی در خصوص عناوین معابر مزین به نام شهدای والامقام سریعا از طریق سامانه۱۳۷ موضوع را اطلاع رسانی نموده تا پس از بررسی در کمترین زمان ممکن نسبت به اصلاح اقدام لازم صورت پذیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

درخواست شهرداری تهران از شهروندان برای گزارش هرگونه مغایرت در درج عنوان مقدس «شهید» در تابلوهای نامگذاری معابر سطح شهر

اخیرا تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که حاکی از عدم درج عنوان مقدس «شهید» در تعداد اندکی از معابر پایتخت بود و واکنش تعدادی از شهروندان عزیز تهرانی را نیز در پی داشت. مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در این مورد اطلاعیه‌ای منتشر کرده است.

  در متن این اطلاعیه آمده است:
وَ لَا تحَْسَبنَ‌َّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فىِ سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتَا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون
پیرو برخی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر عدم درج عنوان مقدس «شهید» در تعداد اندکی از معابر مزین به نام شهدا، شهرداری تهران از 20 مردادماه با پیگیری مجدانه شهرداران مناطق نسبت به بررسی این موارد اقدام نمود و تمام معابری که نیاز به اصلاح داشتند، به‌سرعت مورد رسیدگی قرار گرفتند.


با وجودی که این موارد بسیار اندک بوده و عموما با تابلوهای پرچمی نصب شده در سال‌های گذشته مرتبط هستند، اما مقرر شد تا هر گونه مغایرتی در پایش‌های دوره‌ای مورد بررسی قرار گیرد.


از شهروندان عزیز درخواست داریم که با مشاهده کوچک‌ترین مغایرت در خصوص عناوین معابر مزین به نام شهدای والامقام، سریعا موضوع را از طریق سامانه ١٣٧ اطلاع‌رسانی نموده تا پس از بررسی در کمترین زمان ممکن اقدام لازم نسبت به اصلاح صورت پذیرد.

نظرات بینندگان