arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۳ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۸

دونالد ترامپ دیدار خود و مدیرعامل فیس بوک را در توییتر تایید کرد!

از روز گذشته خبرهایی مبنی بر دیدار غیرمترقبه دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده و مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک  مطرح شد و اکنون دونالد ترامپ این دیدار را تایید کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

از روز گذشته خبرهایی مبنی بر دیدار غیرمترقبه دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده و مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک  مطرح شد و اکنون دونالد ترامپ این دیدار را تایید کرده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در شرایطی که به نظر می رسد دونالد ترامپ و مارک زاکربرگ چندان روابط صمیمانه ای نداشته باشند اما به نظر می رسد این 2 نفر اخیرا با یکدیگر دیدار کرده اند.

ترامپ در توییتر عکسی از خودش و زاکربرگ به اشتراک گذاشت و عنوان "دیدار خوب امروز با مارک زاکربرگ از فیس بوک در دفتر ریاست جمهوری" را تیتر این عکس کرد.

یک نماینده فیس بوک در این خصوص گفت که زاکربرگ در واشنگتن برای ملاقات با سیاستمداران درباره  قوانین اینترنت حضور داشت. این روزها فیس بوک با فشار مداوم تنظیم کننده ها و قانونگذاران بر سر حفظ حریم خصوصی روی سیستم عامل خود رو به رو است.اما توییت منفعلانه ترامپ در توییتر برخلاف برخی از توییت های قبلی وی از نخستین باری است که با زوکربرگ دیدار کرده است.

البته تجربه ثابت کرده رفتار ترامپ قابل پیش بینی نیست چرا که پیش از این نیز در دیدار با ساندار پیچای مدیرعامل گوگل از وی تمجید کرده بود در حالی که به شکل مجازی وی را بارها متهم به تبعیض گذاری علیه جمهوری خواهان در برابر دموکرات ها کرده بود و حتی گفته بود او به نفع چینی ها هم فعالیت می کند.

اما تا زمان ملاقات بعدی آنها در ماه آگوست ، روحیه وی  تغییر کرده بود. ترامپ فیس بوک و گوگل را متهم کرده بود که برای پیروزی هیلاری کلینتون نمایندهن دموکرات ها در انتخابات 2016 تلاش کرده اند. اما اکنون از زاکربرگ به نیکی یاد می کند.

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان