arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۳ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از هدفون های بیومتریک تا باتری های قدرتمند آیفون 11

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت اپل، تولید کننده آیفون در یک پست وبلاگی مدعی شد:  مدل های جدید «آیفون  11» و «آیفون 11 پرو» دارای  سیستم های مدیریت قدرت و باتری داخلی هستند که عملکرد گوشی ها را بهتر از آیفون های قبلی مدیریت می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 بسیاری از افراد مایلند از نقشه های گوگل در شرایط مختلف، به ویژه حالت آفلاین استفاده کنند. اما بسیاری از آنها نمی دانند که چگونه باید از این ویژگی استفاده کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران شرکت گوگل نوعی رایانه طراحی کرده اند که می تواند محاسباتی خیره کننده را در کوتاهترین زمان سر و سامان دهد. این رایانه در نوع خود بی نظیر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به زودی هدفون های بیومتریک می توانند تلفن شما را باز کنند. این خبری است که گروهی از پژوهشگران منتشر کرده اند و می گویند نوعی هدفون ملقب EarEcho می تواند ارتعاشات صوتی هر شخص را تشخیص داده و یک تکنولوژه انقلابی را ارائه دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس اطلاعات جدیدی که اخیرا منتشر شده است، گوشی ریلمی X2 که  در تاریخ 24 سپتامبر به طور رسمی وارد بازار می شود دارای یک نمایشگر سوپر آمولد و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان