arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۸

هادوی تهرانی: آیت الله مکارم به بیماری جسمی شدیدی مبتلا شده؛ مومنین دست به دعا بردارند / فرزند آیت الله مکارم: در نقل قول استاد هادوی درباره کسالت آیت الله غلو شده است

استاد درس خارج فقه و اصول و تفسیر حوزه با بیان اینکه آیت‌الله مکارم به بیماری جسمی شدیدی مبتلا شده‌اند، از استادان، فضلا و طلاب حوزه همچنین عموم مردم درخواست کرد تا برای سلامتی ایشان دست به دعا بردارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هادوی تهرانی: آیت الله مکارم به بیماری جسمی شدیدی مبتلا شده؛ مومنین دست به دعا بردارند

مهدی هادوی تهرانی، استاد حوزه علمیه امروز دوم مهرماه در درس خارج خود با اشاره به دیدار روز گذشته خود با آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد: ایشان در چند ماه اخیر دچار یک بیماری شده‌اند که سبب شده از لحاظ جسمی، ناتوانی شدیدی پیدا کنند، گرچه فعالیت‌های فکری ایشان ادامه دارد.

به گزارش انتخاب، این استاد حوزه با طلب دعا از مردم و طلاب و فضلای حوزه برای سلامتی این مفسر قرآن و مرجع تقلید، تصریح کرد: پزشکان به بیماری جسمی ایشان پی نبرده‌اند؛ بیماری که باعث ضعف شدید جسمی شده و آزمایشات متعددی مجدداً در روزهای اخیر برای تشخیص این بیماری تجویز شده است.

به نوشته ایکنا، این استاد حوزه تأکید کرد: مراجع، ارکان و استوانه حوزه هستند و وجود آنان برای حوزه برکت و مایه هدایت و راهنمایی است و ان‌شاءالله خداوند به ایشان و سایر اعاظم سلامتی بدهند.

هادوی تهرانی بیان کرد: علت تعطیلی دروس ایشان، همین بیماری است؛ ایشان زودتر از همه درس را آغازمی‌کردند، ولی امسال به همین علت نتوانستند تدریس کنند.

فرزند آیت الله مکارم شیرازی اما با بیان اینکه در نقل قول استاد هادوی تهرانی درباره کسالت آیت الله مکارم شیرازی غلو شده است، گفت: متاسفانه خبری از جناب استاد ‌هادوی در مورد کسالت حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در سایت‌ها منتشر شده که در آن نقل بسیار غلو شده است.

وی بیان کرد: معظم له چند ماه پیش به سبب سرماخوردگی و تب ویروسی، عفونی مجبور به استفاده از چرک خشک کن‌های قوی شدند که به‌واسطه آن و همچنین کم اشتهایی که از عوارض این بیماری است به لحاظ جسمانی ضعیف شدند.

فرزند آیت الله مکارم شیرازی بیان کرد: اکنون بحمدالله پس از بهبودی در دوره نقاهت و به توصیه پزشکان برخی از فعالیت‌های خود را کم کرده و در حال تجدید قوای از دست رفته هستند اما همچنان در جلسات منظم استفتاء، ملاقات‌های ضروری و مباحثات علمی در آثار مکتوب، نظارت بر امور اجرایی و جلسات روضه دفتر کما فی السابق حضور دارند.

نظرات بینندگان