arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۸ - ۱۱ مهر ۱۳۹۸
روزنامه گردی در «انتخاب»؛

روزی که دادگستری برای شناسایی کشمیری از مردم کمک خواست: همزمان با لحظه انفجار، زن و فرزندان او متواری شده اند / چشمان کشمیری عسلی است و موهایش بور

برای سرعت بخشیدن به دستگیری نام‌برده نیاز به همکاری و کمک سازمان اطلاعاتی ۳۶ میلیونی است. برای این منظور مشخصات وی ذیلا اعلام می‌گردد: مسعود کشمیری، فرزند: سعید، متولد: کرمانشاه، قد: متوسط، چشم: عسلی، مو: بور. بدین وسیله از کلیه هموطنان شهیدپرور و همیشه در صحنه انتظار دارد با استفاده از اطلاعات ۳۶ میلیونی نسبت به شناسایی و معرفی نام‌برده ما را یاری دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در شناسایی و معرفی مسعود کشمیری ما را یاری دهید

سرویس تاریخ «انتخاب»: شنبه یازدهم مهر ۱۳۶۰ روابط‌عمومی دادگستری با ارسال اطلاعیه بازپرس دادگستری و دو قطعه عکس متعلق به مسعود کشمیری، عامل بمب‌گذاری در نخست‌وزیری، از عموم مردم خواست در دستگیری وی با ماموران همکاری کنند. متن این اطلاعیه که عینا در کیهان همان روز منتشر شد به این شرح بود:

 

بسمه‌تعالی

نظر به این‌که یکی از عوامل موثر انفجار نخست‌وزیری و شهادت برادران رجایی و باهنر، رئیس‌جمهو مکتبی و نخست‌وزیر محبوب، مسعود کشمیری منشی جلسه شورای امنیت می‌باشد که در لحظه انفجار از ساختمان نخست‌وزیری خارج و متواری شده است و همزمان با لحظه انفجار زن و فرزندان این جنایتکار خودفروش و عامل نفوذی منافقین نیز از منزل خارج و متواری گردیده‌اند که موضوع تحت تعقیب و بررسی است، برای سرعت بخشیدن به دستگیری نام‌برده نیاز به همکاری و کمک سازمان اطلاعاتی ۳۶ میلیونی است. برای این منظور مشخصات وی ذیلا اعلام می‌گردد:

مسعود کشمیری، فرزند: سعید، متولد: کرمانشاه، قد: متوسط، چشم: عسلی، مو: بور.

بدین وسیله از کلیه هموطنان شهیدپرور و همیشه در صحنه انتظار دارد با استفاده از اطلاعات ۳۶ میلیونی نسبت به شناسایی و معرفی نام‌برده ما را یاری دهند.

نظرات بینندگان