arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۸

شاهین‌ صفر- فولاد یک؛ التیامی برای حذف از جام حذفی / سپاهان ۲- ذوب‌آهن صفر؛ اصفهان به رنگ زرد درآمد / تساوی بدون گل نساجی و ماشین‌سازی / نخستین پیروزی نفت مسجدسلیمان با گل دقایق پایانی / ادامه نتایج درخشان صنعت نفت آبادان با شکست سایپا

5 بازی از هفته ششم لیگ برتر با پیروزی سپاهان، صنعت نفت، فولاد و نفت مسجدسلمیان همراه بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صنعت نفت آبادان با شکست سایپا به رده پنجم لیگ برتر صعود کرد.

صنعت نفت آبادان و سایپا از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود شاگردان اسکوچیچ تمام شد.

جعفر سلمانی از صنعت نفت در دقیقه ۶۹ تک گل بازی را به ثمر رساند.

آبادانی‌ها با کسب دومین پیروزی متوالی خود یازده امتیازی شدند و بالاتر از پرسپولیس در رده پنجم جای گرفتند.

سایپا نیز با تحمل سومین شکست پیاپی خود با ۷ امتیاز در جایگاه نهم جدول باقی ماند.

نخستین پیروزی شاگردان تارتار با گل دقایق پایانی صادقی

نفت مسجدسلیمان با پیروزی برابر پیکان به اولین برد فصل خود دست پیدا کرد و به رده ششم صعود کرد.

به گزارش ایسنا، دو تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان وپیکان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان تارتار پایان یافت تا نخستین پیروزی نفتی‌ها در این فصل به دست بیاید.

در این دیدار شهر یار مقانلو در دقایق ۴۰ و ۴۹ برای پیکان گلزنی کردند و سجاد جعفری در دقیقه ۴۵، حسین ابراهیمی در دقیقه ۵۷ و صادق صادقی در دقیقه ۱+۹۰ برای مهمان گلزنی کردند.

با این پیروزی، خوزستانی ها به رده ششم صعود کردند و پیکان نیز به رده سیزدهم سقوط کرد.

تساوی در قائمشهر

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در ورزشگاه خانگی خود برابر ماشین‌سازی تن به تساوی داد.

هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک بازی دیگر پیگیری شد. در این دیدار تیم‌های نساجی قائمشهر و ماشین‌سازی تبریز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این مسابقه هر دو تیم موقعیت‌های زیادی برای گل داشتند اما از آن‌ها استفاده نکردند. نساجی با این نتیجه ۹ امتیازی شد و در رده ۵ جدول باقی ماند. ماشین‌سازی هم با ۷ امتیاز در رده دهم قرار دارد.

اصفهان به رنگ زرد درآمد

تیم فوتبال سپاهان موفق شد با پیروزی در داربی شهر اصفهان به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دهد.

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در داربی شهر اصفهان به مصاف هم رفتند. در این مسابقه که از ساعت ۱۷:۰۵ و در ورزشگاه نقش برگزار شد، تیم فوتبال سپاهان موفق شد با نتیجه دو بر صفر برابر حریف خود به برتری برسد. گل‌های این بازی را ولسیانی در دقیقه ۵۱ و کی‌روش استنلی در دقیقه ۶۴ به ثمر رساندند. زردپوشان با این نتیجه ۱۴ امتیازی شدند و در صدر جدول باقی ماندند. ذوب‌آهن نیز با ۴ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

التیامی برای حذف از جام حذفی

تیم فوتبال فولاد خوزستان موفق شد با یک گل از سد شاهین‌ شهرداری بوشهر عبور کند.

تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و فولاد از هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید. تک گل این بازی را حسن بیت سعید در دقیقه ۵۶ به ثمر رساند.

فولاد تیم برتر این مسابقه بود و موقعیت‌های زیادی به دست آورد و در طرف دیگر هم شاهینی‌ها نتوانستند خطری برای فولاد ایجاد کنند. فولادی‌ها هفته گذشته با شکست برابر فجرسپاسی شیراز از جام حذفی کنار رفتند و با این پیروزی به نوعی آن بازی را به دست فراموشی سپردند.

شاگردان نکونام با این پیروزی ۹ امتیازی شدند و به رده هفتم جدول صعود کردند. شاهین نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

نظرات بینندگان