arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۸

دروازه ارتباط با فرازمینی ها در تایلند قرار دارد؟ / منطقه ای که به بهشت گردشگران ماجراجو تبدیل شده است

اخیرا معتقدان به امور ماوراء الطبیعه و ارتباط با بیگانگان و فرازمینی ها جذب منطقه ای در تایلند شده اند. منطقه ای که به اعتقاد این افراد دروازه اصلی ارتباط با فضایی ها و فرازمینی ها است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اخیرا معتقدان به امور ماوراء الطبیعه و ارتباط با بیگانگان و فرازمینی ها جذب منطقه ای در تایلند شده اند. منطقه ای که به اعتقاد این افراد دروازه اصلی ارتباط با فضایی ها و فرازمینی ها است.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، گروهی از تایلندی ها و البته گردشگرانی از سراسر جهان معتقدند معبد و مجسمه بودا در یک منطقه محلی در شمال بانکوک یکی از اصلی ترین گذرگاهها و راههای ارتباطی با فرازمینی ها محسوب می شود.

به نظر می رسد گردشگری برای یافتن فرازمینی ها در سراسر دنیا رواج دارد و برخی از مسافران خارجی  معتقدند که یک منطقه خاص می تواند زمینی ها را با فرا زمینی ها مرتبط کند. اکنون عده زیادی به این موضوع اعتقاد پیدا کرده اند که یک مجسمه در شمال بانکوک کلید ارتباط با فرازمینی ها محسوب می شود.

خائو کالا در ناخون ساوان  که به "شهر بهشت" ترجمه می شود  فقط سه ساعت با پایتخت تایلند بانکوک فاصله دارد و برای گردشگرانی که به دنبال تجربه های ماوراء طبیعی هستند به کانون اصلی تبدیل شده است. برخی از مردم این منطقه بر این باورند که انسان ها می توانند به صورت تلفنی با بیگانگان ارتباط برقرار کنند.

این تپه در میان مزارع نیشکر واقع شده است و به گفته بانکوک پست ، معتقدین به امور ماوراء طبیعی می گویند که این یک کرم چاله مخفی پنهان شده است که به بیگانگان اجازه می دهد در زمان و مکان سفر کنند. این منطقه جایی است که یک مجسمه غول پیکر بودا در سایه مجسمه یک مار هفت سر قرار دارد و چندین مجسمه بودایی دیگر ، از جمله یک مجسمه به نام "ردپای بودا" در همان نزدیکی ایستاده اند.

با همه این ها هنوز هیچ مدرک اساسی وجود ندارد که منطقه مذکور دارای خصوصیات ماوراء طبیعی یا بیگانه باشد. یکی از اعضای ارشد فرقه طرفدار این ایدئولوژی می گوید از طریق نیروهای بیگانه مطلع شده که جنگ جهانی سوم تا سال 2022 آغاز می شود. او حتی ادامه داده که فرازمینی ها قول داده اند در صورت جدی شدن جنگ چند انسان منتخب را برای سفر به دنیای ماورالطبیعه انتخاب کنند.

اما مقامات محلی تایلند از اقبال این منطقه بین گردشگران چندان خوشحال نیستند چرا که معتقدند این شرایط ایجاد ناامنی می کند و حتی به جنگل های منطقه آسیب می رساند.

نظرات بینندگان