arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۲ - ۲۰ مهر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات های پرستار تا به روزرسانی گوشی «میت 20 پرو»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بهداشت و درمان یک کانون جدید اتوماسیون است و به نظر می رسد دوران ربات های آزمایشی به پایان رسیده است. اکنون یک ربات پرستار به نام موکسی رسماً از مرحله آزمایش بتا خارج شده و نخستین آزمایش های رسمی خود را در دنیای واقعی انجام داده است تا در یک مرکز پزشکی کار کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یکی از مشکلات رایج بسیاری از افرادی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند این است که گوشی آنها به درستی شارژ نمی شود. یکی از گوشی هایی که اخیرا بسیار محبوب شده است و ممکن است با این مشکل رو به رو شود گوشی گلکسی اس 10 است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

با وجود مشکلات فعلی هواوی با «میت 30 پرو» و سرویس های گوگل، اما به نظر می رسد گوشی میت 20 پرو با مشکلات کمتری رو به رو است و قرار است آخرین نسخه بروزرسانی نرم افزار اندرویدی را دریافت کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تغییر رمز عبور PS4 یکی از مواردی است که برای بسیاری از علاقه مندان به کنسول های بازی کاری ساده است اما برخی دیگر هنوز در انجام این کار حرفه ای نشده اند. از سوی دیگر برخی دیگر از افراد رمز تغییر یافته را فراموش کرده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی های وان پلاس و وان پلاس 7 پرو یک به روزرسانی جدید دریافت کردند. این به روزرسانی شامل تغییراتی در بخش هایی مثل فضای ذخیره سازی و بهبود عملکرد سیستم گوشی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان