arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۸

ناجا: زائران نگران کمبود اتوبوس در مرزها نباشند / فرآیند بازگشت زائران بدون هیچ مشکل خاصی ادامه خواهد داشت / تعداد اتوبوس های لازم برای انتقال زائران وجود دارد

سردار «محسن فتحی‌زاده» در مرز مهران، با بیان اینکه روند ورود زائران به کشور در حال افزایش است، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده ،فرآیند بازگشت زائران بدون هیچ مشکل خاصی ادامه خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ناجا: زائران نگران کمبود اتوبوس در مرزها نباشند / فرآیند بازگشت زائران بدون هیچ مشکل خاصی ادامه خواهد داشت / تعداد اتوبوس های لازم برای انتقال زائران وجود داردجانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: از صبح امروز تا ساعت 14، ۱۷۵ هزار زائر از مرزهای ۴گانه به کشور وارد شده اند.

 به گزارش ایسنا، سردار «محسن فتحی‌زاده» در مرز مهران، با بیان اینکه روند ورود زائران به کشور در حال افزایش است، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده ،فرآیند بازگشت زائران بدون هیچ مشکل خاصی ادامه خواهد داشت.

 وی با بیان اینکه از صبح امروز تاکنون ۱۷۵ هزار زائر از مرزهای ۴ گانه به کشور ورود کرده که نزدیک به ۱۰۰ هزار زائر از مرز مهران وارد شده است، تصریح کرد: جاده های مواصلاتی منتهی به پایانه مرزی مهران ،پرحجم اما روان است و مسیر تونل آزادی در محور ایلام به سرابله با ترافیک مقطعی همراه بوده اما تردد در آن جریان دارد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا  گفت: در بازدیدی که از پارکینگ برکت صورت گرفته، تعداد اتوبوس های لازم برای انتقال زائران وجود دارد.

  رئیس قرارگاه مرکزی اربعین ناجا مستقر در پایانه مرزی مهران به زائران توصیه کرد با توجه به حجم تردد در جاده‌های مواصلاتی، سفر خود را مدیریت و با پرهیز از عجله و شتاب سفر خوب و ایمنی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

نظرات بینندگان