arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۸

ترامپ از انتقادات درباره توافق آتش‌بس با ترکیه دفاع کرد: هر چه آمریکا دستاورد بیشتری به دست می‌آورد، دموکرات‌های دیوانه خشمگین‌تر می‌شوند / داعش تحت کنترل است؛ به بازداشت‌های بیشتر آنها ادامه می‌دهیم

دونالد ترامپ در پی حملات اخیر دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان آمریکا به توافق آتش‌بس اخیرش با ترکیه برای شمال سوریه در مقام دفاع از این توافق برآمده و نانسی پلوسی و دیگر دموکرات‌ها را «دیوانه» توصیف کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترامپ از انتقادات درباره توافق آتش‌بس با ترکیه دفاع کرد: هر چه آمریکا دستاورد بیشتری به دست می‌آورد، دموکرات‌های دیوانه خشمگین‌تر می‌شوند؛ آن‌ها واقعا دیوانه هستند / بعضی اوقات باید اجازه دهید که آن‌ها مدتی بجنگند/ داعش تحت کنترل است؛ به بازداشت‌های بیشتر آنها ادامه می‌دهیم

دونالد ترامپ در پی حملات اخیر دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان آمریکا به توافق آتش‌بس اخیرش با ترکیه برای شمال سوریه در مقام دفاع از این توافق برآمده و نانسی پلوسی و دیگر دموکرات‌ها را «دیوانه» توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در مرکز شرکت‌های هواپیمایی آمریکا در شهر دالاس گفت: هر چه آمریکا دستاورد بیشتری به دست می‌آورد این دموکرات‌های دیوانه خشمگین‌تر و پرتنفرتر می‌شوند. آن‌ها واقعا دیوانه هستند.

نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بعد از آنکه از یک نشست در کاخ سفید خارج شد ترامپ را متهم به رقم زدن یک اتفاق وحشتناک کرد. این در حالی است که گزارش شد خود ترامپ در این نشست پلوسی را یک سیاست‌مدار درجه سه خوانده است.

او و دیگر رهبران دموکرات‌ها از تصمیم ترامپ برای خارج ساختن نظامیان آمریکایی از شمال شرق سوریه دفاع کرده‌اند.

ترامپ درباره پلوسی مجددا گفت: او نانسی دیوانه است و این نانسی دیوانه واقعا دیوانه است.

ترامپ در عین حال گفت که توافق آتش‌بس اخیر با ترکیه به کاستن از این بحران کمک می‌کند.

او در سخنرانی‌اش در شهر دالاس اظهار کرد، رویکرد او غیرمتعارف است اما اعتقاد دارد که موثر واقع می‌شود.

ترامپ افزود: ما بدون حتی ریخته شدن یک قطره خون آمریکایی‌ها همگی روی یک وقفه یا آتش‌بس در مناطق مرزی سوریه توافق کرده‌ایم.

او تصریح کرد: بعضی اوقات باید اجازه دهید که آن‌ها مدتی بجنگند و بعد این مردم پی ببرند که چقدر وضعیت سخت است.

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: در اینجا مثل این است که شما اجازه می‌دهید دو کودک در یک محوطه مدتی با هم دعوا کنند و سپس می‌آیید آنها را از هم جدا می‌کنید.

ترامپ افزود، داعش تحت کنترل است و به بازداشت‌های بیشتر آنها ادامه می‌دهیم.

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه این اظهاراتش همچنین دوباره موضوع تحقیقات برای استیضاحش را "شکار موهومات" توصیف کرد و گفت: دموکرات‌ها همچنان تلاش می‌کنند نتایج انتخابات سال ۲۰۱۶ را معلق کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این نزاع حیات دموکراسی آمریکایی در خطر است. این چیزی است که آن‌ها می‌خواهند اما ما هرگز اجازه نخواهیم داد که این اتفاق بیفتد.

ترامپ کاندیداهای ریاست جمهوری دموکرات‌ها را که چند روز پیش در اوهایو مناظره داشتند محکوم به این کرد که تلاش می‌کنند به مهاجران مزایای رایگان بدهند.

او گفت: آن‌ها می‌خواهند بیشتر از شهروندان آمریکایی به بیگانه‌های غیرقانونی در کشور ما امتیاز بدهند.

نظرات بینندگان