arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۸

روحانی:دولت برای افزایش آرامش زندگی مردم تلاش می‌کند/ آمریکا به دنبال فشار همه جانبه بر ایران است

رئیس جمهور گفت:خوشبختانه مردم با فهم صحیح از شرایط و نقشه دشمنان، به خوبی مقاومت کردند و تلاش دولت هم افزایش آرامش در زندگی مردم است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جمهور با بیان اینکه ملت ایران عزت و بزرگی خود را در این سال‌ها به خوبی حفظ کرده است، تاکید کرد: امروز هیچ راهی جز ایستادگی و مقاومت در برابر فشار و توطئه دشمنان نداریم.

به گزارش فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور شامگاه شنبه همزمان با اربعین حسینی(ع) با حضور در منزل «عادل کریمی گیوی» جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در فضایی صمیمی با این جانباز سرافراز دیدار کرد.

رئیس جمهور در این دیدار با تجلیل از ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های آنان در دوران دفاع مقدس و پس از آن، گفت: امیدواریم خداوند اجر صابرین و صالحین و شهدا را برای شما منظور کند.

روحانی با اشاره به اینکه بواسطه ایثار و فداکاری ملت ایران کار بزرگی در دفاع مقدس انجام شد، افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران سهم ارزشمندی در پیروزی‌های ملت ایران در دفاع مقدس و در برابر دشمنان دارند.

وی با بیان اینکه امروز توطئه بزرگی علیه کشور و ملت ایران از سوی دشمنان به راه افتاده است، تصریح کرد: خوشبختانه مردم با فهم صحیح از شرایط و نقشه دشمنان، به خوبی مقاومت کردند و تلاش دولت هم افزایش آرامش در زندگی مردم است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز همه کسانی که در طول سالیان دراز خشم و‌کینه از ایران داشتند، در کنار هم حکومت را در آمریکا به دست گرفته‌اند، گفت: دولت آمریکا با فشار دشمنان ملت ایران به طور یکجانبه از توافق مورد تایید سازمان ملل متحد خارج و با اعمال تحریم بدنبال فشار به مردم ایران است.

روحانی اظهار داشت: سران صهیونیستی و سعودی و تندروهای آمریکا همه در کنار هم بدنبال اعمال فشار علیه ملت ایران هستند و در این شرایط هیچ راهی جز ایستادگی و مقاومت در برابر آنها نداریم.

وی ابراز امیدواری کرد با دعای مردم و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همت و تلاش مسئولان از این شرایط عبور کرده و بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

«عادل کریمی گیوی» جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس که پس از مجروحیت، در عرصه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی، علمی، اجتماعی و ورزشی فعال بوده و اکنون با مدرک دکترای پاتولوژی در زمینه پزشکی به مردم خدمت می‌کند، در این دیدار به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و نحوه مجروحیت و جانبازی خود پرداخت.

وی در سال ۶۵ و در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه ، به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

در این دیدار که حجت الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، روحانی از این جانباز والامقام با اهداء لوح تقدیر، تجلیل کرد.

نظرات بینندگان