arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۱ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸

سرلشکر سلامی: دستگیری مدیر آمدنیوز موجب غافلگیری سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه شد / با این اقدام یکی از کور سوهای راه‌اندازی آشوب های خیابانی خاموش شد

فرمانده کل سپاه در پیامی با قدردانی از ابراز محبت آحاد مردم، مسئولین نظام، علماء و فرماندهان پس از دستگیری سرشبکه کانال آمدنیوز، این اقدام اطلاعاتی را موجب خاموش شدن یکی از کور سوهای جنگ روانی دشمن در ناامن سازی ذهنی و ناامیدی در بین مردم برشمرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده کل سپاه در پیامی با قدردانی از ابراز محبت آحاد مردم، مسئولین نظام، علماء و فرماندهان پس از دستگیری سرشبکه کانال معاند آمدنیوز، این اقدام اطلاعاتی را موجب خاموش شدن یکی از کور سوهای جنگ روانی دشمن در ناامن سازی ذهنی و ناامیدی در بین مردم برشمرد.

به گزارش فارس، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قَدْ مَکَرَ الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ فَأَتَى اللَّهُ بُنْیَانَهُم مِّنَ الْقَوَاعِدِ فَخَرَّ عَلَیْهِمُ السَّقْفُ مِن فَوْقِهِمْ وَأَتَاهُمُ الْعَذَابُ مِنْ حَیْثُ لَا یَشْعُرُونَ (26)

خداوند متعال را شاکریم که در ایام بزرگداشت اربعین حماسه ساز حسینی (ع) این فریاد رسای مظلومان مقتدر تاریخ، قامت فرازانی که راه و رسمشان در گمنامی است، بار دیگر ضربتی محکم بر دشمن در خانه‌اش فرود آوردند و معیار قدرت اطلاعاتی سپاه را به محک گذاشتند و نماد و شاهد مثال آشکاری از سیطره اطلاعاتی فرزندان انقلابی رهبری عزیز و ملت بزرگمان را بر نظام های اطلاعاتی عنکبوتی مستکبران آفریدند.

همچنین از ابراز لطف و عنایت علماء بزرگ، مسئولین محترم نظام، فرماندهان گرانقدر و آحاد مردم عزیزمان تشکر نموده و از این که موجبات خوشحالی ملت سرافراز ایران اسلامی فراهم شد، پیشانی شکر بر زمین می‌سائیم.

با این ابتکار عمل و اقدام اطلاعاتی طراز جهانی و حرفه‌ای، یکی از کور سوهای جنگ روانی دشمن در ناامن سازی ذهنی و راه اندازی آشوب های خیابانی، اختلاف افکنی ما بین نخبگان و مسئولین، نشر اکاذیب و شایعه، ترویج بدبینی و نا امیدی در مردم خاموش گردید و غافلگیری بر سرویس‌های اطلاعاتی استکباری تحمیل شد.

امید وافر داریم به برکت خون مطهر شهدا و صبر و استقامت تمامی همرزمان جبهه مبارزه با کفر در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی، سرشت عاشورایی سپاه در سایه رهبری معظم انقلاب، سرمایه‌ای برای پیش قراولی لشکر فائقه امام زمان (عج) باشد.

نظرات بینندگان