arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از هشدار اپل به کاربران آیفون و آیپدهای قدیمی تا نقص امنیتی اپلیکیشن هوشمند بی ام و

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

توییتر در ماه مارس حالت تاریک و دوستانه OLED موسوم به "چراغهای روشن" را به نمایش گذاشت ، اما این فقط محدود به کاربران iOS بود. بیش از شش ماه بعد، اکنون این حالت برای کاربران اندرویدی نیز فعال می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اپل در پیامی رسمی به تمامی کاربران آیقون و آیپدهای قدیمی هشدار داد که هر چه سریعتر نرم افزار خود را به روز کنند تا با باگ GPS مبارزه کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اخیرا تصاویری جدید از محصول جدید هواوی یعنی مدیا پد ام7 به عنوان یک تبلت فلزی با حاشیه های باریک و قلم و صفحه کلید اختیاری افشا شده است که افزون بر ویژگی های مهم، به علت شباهت زیاد با گلکسی تب اس 6 مورد توجه قرار گرفته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سیستم هوشمند مانیتور کودک "بلوبل" یکی از جدیدترین گجت های پوشیدنی است که می تواند اطلاعات سلامتی نوزاد را به سرعت در اختیار والدین بگذارد. اطلاعاتی که برای والدین بسیار مفید خواهند بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اخیرا مشخص شده است که اپلیکیشن هوشمند خودرو مرسدس بنز، اطلاعات صاحبان خودرو را در معرض دید سایر کاربران قرار دهد. این موضوع به لحاظ امنیتی یک مشکل بزرگ در حوزه حریم خصوصی در نظر گرفته می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان