arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افزایش تولید گوشی «گلکسی فولد« سامسونگ تا تغییرات جدید در محصولات اپل

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

به نظر می رسد اپل به فکر ایجاد تغییراتی در محصولات خود به واسطه تکنولوژی واقعیت افزوده است. براساس اطلاعاتی که منابع آگاه انتشار داده اند ما این تغییرات را تا سال 2020 خواهیم دید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هفته گذشته با معرفی نام تجاری جدید پیکسل 4 ، گوگل در کانون توجه قرار گرفت. اما بلافاصله پس از راه اندازی ، کاربران اولیه پیکسل 4 گزارش دادند که دستگاه های آنها حتی در صورت بسته بودن چشمانشان باز می شوند ، که می تواند برای بسیاری از افراد مسئله امنیتی باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ تصمیم دارد برای سال آتی یک برنامه ریزی جدید انجام داده و تا 6.5 میلیون گلکسی فولد خواهد فروخت. این برنامه ریزی می تواند تحولی جدی در بازار فروش گوشی های هوشمند ایجاد کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هواوی سری جدید نوا 5 را در ماه ژوئن معرفی کرد و نوا 5i Pro یک ماه بعد به این گوشی پیوست. اکنون یک گوشی هوشمند جدید در چین معرفی شده است؛ هواوی نوا 5z که به نظر می رسد بیشتر شبیه نوا 5i Pro با یک ترکیب حافظه جدید است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی گلکسی فولد یک به روزرسانی جدید دریافت می کند و شامل تمامی ویژگی های دوربین نوت 10 می شود. این موضوع خبری خوش برای تمامی کاربران گوشی تاشو ساسونگ خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان