arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۸

ساخت اسلحه های هوشمند برای جلوگیری از شلیک تصادفی در ارتش ایالات متحده

  ارتش ایالات متحده در حال کار روی سلاح هایی است که هوشمندانه وضعیت تیراندازی توسط کاربر را کنترل کرده و از هر نوع شلیک ناخواسته پیشگیری می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

  ارتش ایالات متحده در حال کار روی سلاح هایی است که هوشمندانه وضعیت تیراندازی توسط کاربر را کنترل کرده و از هر نوع شلیک ناخواسته پیشگیری می کنند.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، این روزها سلاح های هوشمند مورد توجه بسیاری از کاربران سلاح قرار گرفته است. اما نحوه استفاده از سلاح های هوشمند نیز بسیار مهم است .

اگرچه سلاح هایی که توسط کاربران عادی استفاده می شود تفاوت های بسیاری با سلاح هایی دارد که توسط نیروهای ارتش مورد استفاده قرار می گیرند، اما به نظر می رسد مشکل تیراندازی ناخواسته می تواند برای نیروهای ارتش ایالات متحده نیز حواشی بسیاری ایجاد کند.  

اکنون تیم های سازنده سلاحهای هوشمند ایالات متحده در تلاشند تا به دنبال قراردادی با ارتش ایالات متحده سیستم عاملی را طراحی کنند که می تواند ایمنی اسلحه را تغییر دهد. در سیستم های جدید به راحتی می توانید با فشردن یک دکمه ساده امنیت سلاح خود را چندین برابر کنید.

ملویک اسمیت 41 ساله یکی از نخستین افرادی است که سیستم های سلاح های جنگی با قابلیت پیشگیری از تیراندازی را طراحی کرده است. او در خصوص این سیستم می گوید: "این سیستم در نهایت می تواند هر تعداد برنامه را دریافت کند. از جمله فناوری "اسلحه هوشمند" که فقط اجازه می دهد اسلحه توسط دست تیرانداز مشخص شده شلیک شود."

نظرات بینندگان