arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۳ - ۰۱ آبان ۱۳۹۸

وزیر دفاع: اظهارات ترامپ بلوفی بیش نبود / آنها اخیرا در موضوع توقیف کشتی و تجاوز هوایی، ما را آزموده اند / تجاوزات آنها را پاسخ داده‌ایم؛ از این به بعد نیز به این ترتیب خواهد بود

وزیر دفاع در واکنش به اظهارات اخیر رییس‌جمهور آمریکا مبنی بر این‌که اگر ایران حرکتی اشتباهی انجام دهد، ضربه‌ای به او می‌زنیم که تاکنون نخورده باشد، با بیان اینکه این اظهارات بلوفی برای خروج از سرافکندگی است که برای آمریکایی‌ها در این دوره ایجاد شده،‌ گفت: بدون تردید نیروهای مسلح ایران تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا و برای دفاع از مرزها و مردم عزیز برای مقابله با هرگونه تعدی با قدرت تمام آماده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امیر سرتیپ امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا مبنی بر این‌که اگر ایران حرکت اشتباهی انجام دهد چنان ضربه‌ای به آن می‌زنیم که تاکنون نخورده باشد با بیان این‌که بیشتر به نظر می‌آید این گفته بلوفی از سوی آمریکایی‌ها برای خروج از سرافکندگی در این دوره برای آنها ایجاد شده، است اظهار کرد: همان‌طور که بارها گفته شده آمریکایی‌ها در دوره اخیر تلاش زیادی کردند که به ملت ایران فشار وارد کنند و آنها را از تمام حقوق خود محروم کنند. به این امید که بتواند میان صفوف ملت، دولت و نظام جمهوری اسلامی اختلال ایجاد و از آن سوء‌استفاده کند.

وی تصریح کرد: با توجه به شناختی که ملت عزیز ما از دشمن و عمق کینه و خصومت آنها دارند، آمریکایی‌ها تا به امروز نتوانستند کاری انجام دهند. آنها الان با ملتی کاملا منسجم، آگاه و متحد پشت سر نیروهای مسلح توانمند و دارای قدرت دفاعی متکی به خود و بسیار قوی مواجه هستند که بارها آن را آزموده‌اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: آمریکایی‌ها می‌دانند که بلاتردید اگر اشتباهی کنند، پاسخی خواهند گرفت که سرافکندگی‌اش برای آنها بسیار بیشتر از سرافکندگی اقدامات قبلی‌شان خواهد بود. آنها یکبار در موضوع توقیف کشتی جمهوری اسلامی ایران و بار دیگر در تجاوز هوایی به مرزهای این کشور ما را آزموده‌اند و دیده‌اند که بدون تردید و با قدرت تمام در لحظه اول، تجاوزات آنها را پاسخ داده‌ایم؛ از این به بعد نیز به این ترتیب خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که به ما مربوط است این است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از مرزها و مردم عزیزمان و برای مقابله با هرگونه تعدی و زیاده‌خواهی با قدرت تمام و متکی بر توان خود آماده است و بلاتردید تحت فرماندهی معظم کل قوا و هرگونه تعدی پاسخ خواهد داد.

نظرات بینندگان