arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۸

وکیل مسعود کاظمی، روزنامه نگار: پرونده موکلم از وضعیت امنیتی خارج شد / واگذاری پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه

وکیل مسعود کاظمی گفت: پرونده موکلم از وضعیت امنیتی خارج و به دادسرای فرهنگ و رسانه واگذار شد. وی ادامه داد: به عبارتی با این تصمیم دستگاه قضایی، پرونده مسعود کاظمی اصلاً امنیتی محسوب نشده و برخوردهایی که در ماه‌های اخیر در دادسرای فرهنگ و رسانه با اهالی و اصحاب رسانه و خبرنگاران صورت گرفته، موجب دلگرمی شده است. خوشبختانه در دادسرای فرهنگ و رسانه نگاه امنیتی وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پرونده مسعود کاظمی روزنامه‌نگار از وضعیت امنیتی خارج و به دادسرای فرهنگ و رسانه واگذار شد.

به گزارش ایسنا، علی مجتهدزاده وکیل مسعود کاظمی درباره آخرین وضعیت پرونده مسعود کاظمی اظهار کرد: خوشبختانه طی یک روال قانونی، اجرای حکم پرونده موکل اینجانب از دادسرای امنیت دادستانی تهران خارج و به دادسرای فرهنگ و رسانه واگذار شد؛ هر چند معتقدیم در دادسرای امنیت نیز متهمان و محکومان باید از تمام حقوق قانونی مانند حق آزادی مشروط برخوردار باشند.

وی ادامه داد: به عبارتی با این تصمیم دستگاه قضایی، پرونده مسعود کاظمی اصلاً امنیتی محسوب نشده و برخوردهایی که در ماه‌های اخیر در دادسرای فرهنگ و رسانه با اهالی و اصحاب رسانه و خبرنگاران صورت گرفته، موجب دلگرمی شده است. خوشبختانه در دادسرای فرهنگ و رسانه نگاه امنیتی وجود ندارد.

وی افزود: در دوره ریاست آیت‌الله رئیسی نیز نسبت به خبرنگاران نگاه مثبتی بوجود آمده و همین مساله موجب شده طی روزهای آینده از حقوق قانونی مانند درخواست مرخصی و آزادی مشروط برای مسعود کاظمی استفاده کنیم.

نظرات بینندگان