arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۰۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰

وزیر اطلاعات: پشت صحنه‌ آشفتگی بازار ارز و طلا شناسایی شده اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر: وزیر اطلاعات از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) برای شناسایی پشت صحنه های آشفتگی بازار ارز و طلا خبر داد و گفت: به لطف خداوند در پی این اقدامات، نتایج خوبی هم گرفته ایم که در زمان مناسب هم اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام حیدر مصلحی در پاسخ به اینکه تشدید نوسانات بازار ارز و طلا از سوی چه کسانی صورت گرفته است، گفت: "برای دریافت پاسخ به این سوال، باید حوصله کنید. الآن قابل بیان نیست."

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه "برخی کارشناسان اقتصادی در پی تشدید نوسانات بازار ارز و طلا، این وضعیت را به جریانی تحت عنوان جریان انحرافی اقتصادی نسبت دادند. آیا عنوان جریان انحرافی اقتصادی را تایید می کنید؟" گفت: "بالاخره اینکه اقداماتی توسط بیرون و داخل در جهت ایجاد روح نا امیدی در مردم دارد دنبال می شود، وجود دارد و از جمله اقداماتشان این است که تنش هایی در مسائل اقتصادی کشور ایجاد کنند."

پیش از این برخی از کارشناسان اقتصادی و نمایندگان مجلس در گفتگو با مهر از احتمال دست داشتن جریان های داخلی در تنش های بازار ارز سخن گفته و بر لزوم ورود دستگاه های امنیتی برای شناسایی و برخورد با این عوامل تاکید کرده بودند.

اواسط هفته گذشته بازار ارز و طلای ایران پس از پشت سر گذاشتن چند هفته پرتنش رکورد یک میلیون و پنجاه هزار تومان برای سکه تمام بهار آزادی و دوهزار و دویست تومان برای دلار را ثبت کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
0
0
باید دید چه کسانی از این آشفبه بازار سود برده اند فرقی نمی کند که داخلی باشند یا خارجی هدف از بین بردن اقتصاد تعطیلی کسب و کار حلال ایجاد یئس و نا امیدی نسبت به آینده . بیکاری جوانان و در نتیجه نا امید کردن اقشار مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظامی که با دادن صد ها هزار شهید و جانباز بدست آمده است .
نظرات بینندگان