arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۳ - ۱۶ آبان ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جاسوسی کارمندان سابق توییتر برای عربستان سعودی تا بازسازی تصاویر ستاره فقید سینما به کمک تکنولوژی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

جیمز دین ستاره فقید سینما که در سال 1955 از دنیا رفته است، به زودی با فیلمی جدید به پرده نقره ای باز می گردد. این کار با کمک تکنولوژی "سی جی آی" انجام می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ادوبی اخیرا از یک هوش مصنوعی جدید پرده برداری کرده است که می تواند به شکل دقیق مشخص کند یک تصویر چگونه و در چه زمانی دستکاری شده است. این یک تحول بزرگ و مهم در دنیای ادیت عکس است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بنیانگذار مایکروسافت هوادار شکستن قدرت فناوری های بزرگ نیست. بیل گیتس در جدیدترین سخنان خود ضمن ابراز تردید نسبت به مواضع نامزد حزب دموکرات؛ الیزابت وارن، گفت که عقاید او را را سازنده و مثبت ارزیابی نمی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت کره ای سامسونگ که این روزها مشغول روند تولید و فروش گوشی تاشو خود "گلکسی فولد" است، در نظر دارد طی سال آتی میلادی بالغ بر 6 میلیون گوشی هوشمند تاشو را به فروش برساند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سه کارمند سابق توییتر در اتهاماتی مشابه به جاسوسی برای عربستان سعودی متهم شده اند، یکی از این کارمندان متهم است به اطلاعات شخصی بیش از شش هزار حساب توییتر دسترسی پیدا کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان