arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۰۸ - ۱۷ آبان ۱۳۹۸

لایو خبر - ۱۷ آبان ۹۸

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قالیباف: در اروپا و امریکا هم نسبت به FATF معترض هستند / دیدارم با احمدی‌نژاد فقط عید دیدنی و احوال‌پرسی بود
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۲۲:۳۸

 اینکه می‌گویم باید مقداری مجلس به این موضوعات توجه کند، خود شما از چه زمانی با بحث FATF آشنا شدید و چقدر مورد بحث شما و در جامعه ما و حتی در بین نخبگان ما قرار گرفته است؟ ولی موضوع  FATF، بیست سال است که در دنیا کار خودش را انجام می‌دهد و وقتی کارنامه FATF و سوابق آن را نگاه می‌کنیم، اینکه چه کسانی این را شکل دادند، چه ماموریت‌هایی به عهده دارد، حتماً منافع خیلی از کشورها را در نظر نگرفته است. 

فرمانده پدافند هوایی ارتش درباره ساقط کردن یک پهپاد در ماهشهر: پهپاد متجاوز قبل از رسیدن به اماکن حساس منهدم شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۲۲:۳۷

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: بامداد امروز یک فروند پهپاد متجاوز توسط سامانه‌های بومی نیروی پدافند هوایی ارتش مستقر در منطقه عمومی ماهشهر تحت هدایت شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی کشور منهدم شد.

آیت الله سیستانی: تظاهرات مسالمت آمیز حق مردم است / مجازات قاتلان تظاهرکنندگان را مطالبه می‌کنیم / در دهه‌های گذشته طرف‌ها وجناح‌هایی در داخل و خارج نقش برجسته‌ای در مصیبت‌ها و سرکوب عراقی‌ها ایفا کرده‌اند
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۲۲:۳۶

در برابر نیروهای سیاسی که قدرت را در دست دارند، فرصت منحصر به فردی برای پاسخ به خواسته های شهروندان براساس نقشه راه مورد توافق وجود دارد که در یک دوره زمانی مشخص اجرا شود و به دوره طولانی فساد، سهمیه بندی های کشنده، نبود عدالت اجتماعی پایان دهد و تعلل در این زمینه جایز نیست زیرا خطرات بزرگی برای کشور به همراه دارد.

علم‌الهدی: منع پخش اعترافات تلویزیونی ضد شفافیت است
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۹

حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در نماز جمعه مشهد گفت: این طرحی که در مجلس مطرح شده مبنی بر منع پخش اعترافات،‌ ضد شفافیت است. شخصی که محور رسانه‌های ضد انقلاب بوده و سپاه این را گرفته است. حالا یک عنصر این چنینی اگر آمد افشاگری کرد و عناصر خبررسانش را اعلام کرد،‌ مردم نفهمند؟ حالا اگر این خائن در دستگاه‌های ما نفوذ کند،‌ مردم خائن‌شناس نباشند. پس این عدم شفافت باعث خواهد شد برای مردم ما مسائل روشن نشود.

انتقاد شدید صدیقی از جهانگیری
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۸

حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نمازجمعه تهران، گفت: تأسف‌آورتر این است که هنوز هم عده‌ای پیگیر تصویب لوایح مرتبط باFATF هستند و گاهی هم دروغ می‌گویند. گفتند در جلسه سران قوا توافق شده است و آن را به بیت رهبری مرتبط کردند که بعد هم تکذیب شد. آیا برجام کافی نبود که آقایان می‌خواهند مضیقه‌های بیشتری را به ملّت تحمیل کنند؟ وی گفت: بس کنید، به ملّت تکیه کنید، به وعده‌های الهی دل ببندید و جهادگرانه کمر ببندید و از مردم کمک بخواهید و جوانان عزیز را به‌کار بگیرید تا نیازی به اینطور ذلّت‌ها نداشته باشید.

ارتش یک پهپاد را در ماهشهر ساقط کرد
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۷

سامانه‌های پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از شناسایی یک پرنده ناشناس در آسمان بندر ماهشهر آن را ساقط کردند.

اصولگرایان علی لاریجانی را حذف کردند
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۶

امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس گفت: لیست اصولگرایان قم برای انتخابات مجلس یازدهم با امیرآبادی، ذوالنوری و زاکانی بسته شد و شورای اصولگرایان قم در تهیه این لیست رزومه‌ای از علی لاریجانی نخواست و البته وی نیز رزومه‌ای ارائه نکرد.

جان بولتون به جلسه استیضاح ترامپ نرفت
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۱۲:۰۵

جان بولتون که برای ایراد شهادت در یک جلسه در پشت درهای بسته خطاب به کمیته‌های پیش برنده تحقیقات برای استیضاح دونالد ترامپ دعوت شده بود، از حضور در این جلسه امتناع کرد.

بلومبرگ وارد کارزار انتخابات آمریکا شد
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۰۸:۴۶

مایکل بلومبرگ شهردار سابق نیویورک و میلیاردر معروف آمریکا از قصد خود برای ورود به کارزار رقابت انتخاباتی دموکرات‌ها خبر داد. این میلیاردر ۷۷ ساله، در گام نخست از ایالت آلاباما برای رقابت‌های مقدماتی ثبت نام کرده است.

۲۵۱ مصدوم و ۵ فوتی در زلزله آذربایجان شرقی
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۰۸:۳۷

فرزاد رحمانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تا ساعت ۶:۴۵ صبح جمعه آمار مصدومان در شهرستان‌های میانه، سراب و هشترود ۲۵۱نفر می‌باشد و پنج نفر نیز فوتی ثبت شده است.

آنچه گذشت
۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۰۸:۳۶

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان