arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۳ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ترفندهای مخفی کروم بوک تا ادراک هوش مصنوعی از طنز

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

 براساس یک مطالعه جدید ، ماشین آلات چیزهای زیادی را درک نمی کنند ، به ویژه چیزهایی مانند گفتار طنز آمیز ، اما تلاشها برای ایجاد فضایی برای یادگیری قدرت تفکیک مطالب طنز و جدی توسط هوش مصنوعی  ادامه دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید بسیاری از افراد مطلع نباشند که به راحتی می توانند گذرواژه را در  کروم بوک خود تغییر دهند تا به طور بالقوه پروتکل ورود به سیستم سریعتر ایجاد شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بررسی اطلاعات مخاطبان مسدود شده کار دشواری نیست اما بسیاری از افراد این کار را بلد نیستند. جالب است بدانید که می توانید با 4 روش به بررسی فهرست مخاطبان خود بپردازید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بسیاری از افرادی که کروم بوک دارند نمی دانند که چگونه می توان صفحه کروم بوک را چرخاند. اما به نظر می رسد روش هایی برای چرخش  بیش از 90 درجه ای کروم بوک وجود دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

در مورد بحث درباره سیاست با همكاران خود در دفتر چه احساسی دارید؟ در مورد سیاست آنلاین صحبت کردن چطور؟ به نظر می رسد وقتی ما در پشت نقاب ناشناس بودن اینترنت ارتباط برقرار می کنیم ، رفتار ما بسیار متفاوت است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان