arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۲ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸

شماری از کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دستگیر شدند

تعدادی از کارکنان متخلف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت همزمان دستگیر شدند. اخد رشوه های کلان، جعل و همکاری با افراد سودجو در جهت تصرف اموال عمومی یا خصوصی، سوء استفاده از اسناد مرتبط با اشخاص حقیقی و حقوقی، ایجاد خلل و کاهش سرعت در فرایند کار جهت اخذ رشوه های کلان از جمله تخلفات صورت گرفته توسط این افراد بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بر اساس گزارش قوه قضاییه، در ادامه اقدامات قوه قضائیه در زمینه سالم سازی و برخورد با متخلفین درون سازمانی به صورت همزمان تعدادی از کارکنان متخلف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دستگیر شدند.

بر اساس این گزارش با اقدامات صورت گرفته از سوی مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه، صبح امروز تعدادی از کارکنان سازمان ثبت که مبادرت به تخلفات گسترده ای علیه منافع مردم می کردند؛ دستگیر شدند.

اقدام مذکور با هماهنگی و پیگیری ریاست سازمان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش اخد رشوه های کلان، جعل و همکاری با افراد سودجو در جهت تصرف اموال عمومی یا خصوصی، سوء استفاده از اسناد مرتبط با اشخاص حقیقی و حقوقی، ایجاد خلل و کاهش سرعت در فرایند کار جهت اخذ رشوه های کلان از جمله تخلفات صورت گرفته توسط این افراد بوده است.

همکاری مدیریت سازمان های دولتی مسئول موجب از بین رفتن زمینه فساد و تسریع در شناسایی و دستگیری متخلفین تمامی سازمان ها خواهد شد.

نظرات بینندگان