arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۳ - ۲۳ آبان ۱۳۹۸

لایو خبر - ۲۳ آبان ۹۸

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پاسخ رئیس قوه قضائیه به رئیس جمهور
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۸:۲۴

رئیس قوه قضائیه گفت: باید جامعه احساس کند که عدالت اجرا و با فساد مبارزه می‌شود، این که برخی از اشخاص از این روند رضایت ندارند، مهم نیست. روحانی اخیرا درمورد نحوه رسیدگی به پرونده های اقتصادی انتقاداتی را بیان کرده بود.

احیای دریاچه ارومیه تا سال ۱۴۰۶
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۸:۲۳

عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه ۱.۵ سال از برنامه و نقشه راه احیای دریاچه ارومیه عقب هستیم، تاکید کرد: مردم آذربایجان غربی تا سال ۱۴۰۶ شاهد احیای دریاچه ارومیه خواهند بود.

وظیفه داریم مراقبت کنیم افراد ضدانقلاب وارد مجلس نشوند
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۸:۲۲

حجت الاسلام طائب، رئیس سازمان اطلاعات سپاه، گفت: جریان نفوذ یک جریان جدی است و ما وظیفه داریم در برابر جریان نفوذ، سد ایجاد کنیم چرا که آنها می خواهند عناصر وابسته به خود را وارد مجلس کنند و ما وظیفه داریم مراقبت کنیم تا افراد ضدانقلاب و مفسد وارد مجلس نشوند.

فروش نفت کشور با مشکل مواجه شده
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۴

‌اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور با بیان اینکه با وجود شرایط تحریمی مشکلات اقتصادی وجود دارد، گفت: اگر چه فروش نفت کشور با مشکل مواجه شده اما قدرت مدیران قادر است کمبود درآمد را ‌جبران کند.

نمی‌خواهیم جنگ نظامی با آمریکا به راه بیندازیم
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۳

رئیس جمهور تأکید کرد: تردید دشمن بودن آمریکا باید از ذهن‌ها زدوده شود، معنای این حرف این نیست که می‌خواهیم جنگ نظامی با آمریکا به راه بیندازیم بلکه معتقدیم ایستادگی و مقابله با دشمن در هر مقطعی شرایط خاص خود را دارد. جایی با بیان، جایی با جنگ ، جایی با مقاومت اما دشمن را دوست دانستن خطای استراتژیک است.

انتقاد تند نتانیاهو از اتحادیه اروپا
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۳

صفحه رسمی بنیامین نتانیاهو، ‌نخست‌وزیر اسرائیل در توییتر نوشت: نخست‌وزیر نتانیاهو به حکم‌رانی دادگاه اتحادیه اروپا علیه اسرائیل اشاره کرده و گفت، درحالی که اتحادیه اروپا انتخاب می‌کند که به [مسیر] تحریم‌ها علیه ایران نپیوندد، محدودیت‌های اقتصادی- دیپلماتیک بر اسرائیل اعمال می‌کند.

تلاش ناکام برای برهم زدن مراسم راهپیمایی اربعین
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۲

سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که تروریست‌ها تلاش زیادی برای ایجاد ناامنی و برهم زدن مراسم راهپیمایی اربعین داشتند.

چهره نظام را از نان و کباب دادن به مردم پاک کنیم
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۲

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری  دادستان کل کشور با بیان اینکه در ایام انتخابات به راه انداختن کارناوال‌ها ممنوع است، گفت: باید سعی کنیم چهره نظام را از امر نامطلوب نان، سفره و کباب دادن به مردم پاک کنیم.

استفاده کاندیداهای مجلس از صدا و سیما برای تبلیغ ممنوع!
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۱

قاضی‌زاده هاشمی عضو شورای نظارت بر صدا و سیما با اشاره به تشکیل ستاد انتخابات در این سازمان گفت که طبق قانون کاندیداهای تایید صلاحیت شده در انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان در ایام تبلیغات فرصتی برای استفاده از صدا و سیما ندارند.

هدف گیری تل‌آویو
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۱

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، اعلام کرد که شهر‌های اسرائیل را با شلیک ده‌ها موشک هدف قرار داده است.

خروج آمریکا از پیمان «آسمان‌های باز»
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۱:۱۹

روزنامه واشنگتن تایمز نوشت: رئیس‌جمهوری آمریکا تصمیم خروج از پیمان آسمان های باز را با ادعای افزایش نگرانی نسبت به نقض توافقنامه کنترل تسلیحات توسط مسکو امضاء کرده اما همچنان این تصمیم به صورت رسمی اعلام نشده است. معاهده آسمان‌های باز توافقنامه‌ای بین ۳۴ کشور جهان منعقد شده و در خصوص اجازه پرواز هواپیماهای جاسوسی و تجسسی بر فراز مناطق کشورهای عضو است.

فرماندار سابق ماساچوست: نامزد انتخابات ۲۰۲۰ می‌شوم
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۱:۱۸

«دیوال پاتریک» فرماندار سابق ایالت ماساچوست روز چهارشنبه در تماس با متحدین سیاسی به آنان اطلاع داد که قصد نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از طرف حزب دموکراتها را دارد.

برقراری آتش‌بس بین جهاد اسلامی و اسرائیل
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۱:۱۸

منابع مصری مسؤول اعلام کردند، توافق آتش‌بس بین اسرائیل و جنبش جهاد اسلامی در غزه از ابتدای امروز (پنج‌شنبه) تحت نظارت مصر منعقد و اجرایی شد.این آتش بس از 5 و نیم بامداد اجرایی شد.

مورالس: در انتخابات شرکت می کنم
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۱۱:۱۷

«جینین آنیس» رئیس جمهوری موقت بولیوی روز چهار شنبه اخبار و اظهارات برخی مقامات و کارشناسان مبنی بر وقوع کودتا در این کشور را رد کرد و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شده است. "اوو مورالس" رئیس جمهوری مستعفی بولیوی هم از احتمال بازگشت به کشور و حضور در انتخابات آتی بولیوی خبر داد.

آنچه گذشت
۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۳:۵۲

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان