arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۷ - ۲۳ آبان ۱۳۹۸

واکنش شکوری راد به انتقاد‌ها از طرح «سرا»: وقتی عملکرد حزب ما قابل قبول و در حال گسترش است عده‌ای به آن سنگ می‌زنند؛ ضرورتی نمی‌بینیم خیلی به این مسائل و حواشی بپردازیم

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: کسانی که از طرح سامانه رای‌سنجی اصلاح‌طلبان (سرا) ناراحت هستند، لزومی ندارد دیگر احزاب را متهم کنند، آنها باید حرف و نقد خود را بیان کنند؛ به قول شهید مطهری قطاری که حرکت نمی‌کند را سنگ نمی‌زنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«علی شکوری راد» درباره برخی انتقادات به طرح سامانه رای‌سنجی اصلاح‌طلبان، اظهار کرد: مانند دیگر افراد و احزاب در جریان چنین طرحی قرار گرفتیم. این طرح جای دیگری طراحی شده بود و همانطور که به گروه های دیگر معرفی شد به ما هم معرفی شد. احساس کردیم این طرح یک نوآوری است و می تواند اعتماد بدنه اصلاح‌طلبان که تا حدودی از دست رفته را برگرداند. این طرح موجب مشارکت تعداد بیشتری از اصلاح‌طلبان در فرایند تصمیم گیری نهادهای جبهه‌ای و شورایی آنها می‌شود.

دبیرکل حزب اتحاد ملت ادامه داد: به این نتیجه رسیدیم که سامانه سرا، طرح مناسبی است ولی برخی از دوستان به انحاء مختلف انگشت تقصیر را به سوی حزب اتحاد ملت نشانه رفته اند در حالی که ما فقط یک عضو از اعضا شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هستیم. حزبی که ۱۰ یا ۲۰ سال از حزب اتحاد ملت بیشتر عمر دارد چگونه چنین رویکردی نسبت به حزب اتحاد دارد؟

وی یادآور شد: بیشتر اظهاراتی که نسبت به سامانه سرا گفته می شود بی مبنا و جنبه تبلیغاتی برای آن احزاب دارد، اگر عده ای از این طرح ناراحتند لزومی ندارد دیگر احزاب را متهم کنند، آنها باید حرف و نقد خود را بیان کنند؛ بقول شهید مطهری قطاری که حرکت نمی‌کند را سنگ نمی‌زنند.

شکوری راد عنوان کرد: وقتی عملکرد و فعالیت یک حزب قابل قبول و در حال گسترش است عده ای به آن سنگ می زنند؛ بنابراین ضرورتی نمی بینیم خیلی به این مسائل و حواشی بپردازیم بنابراین همه دوستان و احزاب اصلاح‌طلب را به اتحاد و انسجام حداکثری در روند انتخابات پیش رو دعوت می کنیم، به طوری که کمک حال همدیگر باشیم.

دبیرکل حزب اتحاد ملت با بیان اینکه کلیات طرح سرا تصویب شده است و می توان در جزئیات و در اجرا دقت و بررسی بیشتری صورت داد، افزود: جزئیات این طرح در جلسات آینده شورای عالی سیاست‌گذاری مورد بحث قرار می گیرد و خود شورا در این زمینه تصمیم‌گیری می کند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان