arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۴ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸

استانداری یزد: هیچگونه تعرضی به دفتر امام جمعه صورت نگرفته / صرفا 4 نفر با سلاح سرد یا قمه در پارک نزدیک به دفتر امام جمعه دستگیر شده اند / احراز نشده که آنها قصد تعرض داشته اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، انتشار برخی اخبار در رسانه‌های استان مبنی بر تعرض عده‌ای به منزل و دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را تکذیب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

احمد ترحمی گفت: هیچگونه تعرضی به دفتر امام جمعه محترم صورت نگرفته و حادثه روی داده صرفا دستگیری چهار نفر با سلاح سرد یا قمه در پارک نزدیک به دفتر امام جمعه بوده که تحقیقات و بازجویی از آنها در حال انجام است و قصد تعرضی تاکنون از سوی این افراد احراز نشده است.

وی ادامه داد: به اطلاع مردم شریف استان یزد می‌رساند که تجمعات متفرقه روز شنبه ۲۵ آبانماه در برخی از نقاط شهر یزد باعث راه‌بندان و اختلال در ترافیک شد و از سوی جمع محدودی از اغتشاشگران، خساراتی به اماکن عمومی و خدمات شهری وارد شد که با حضور به موقع نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا پایان همان روز خاتمه یافت.

ترحمی تصریح کرد: هم اکنون به لطف خدا و همت همه حافظان امنیت و آرامش جامعه و حضور مردم قدرشناس و فهیم استان، در تمامی شهرهای استان یزد امنیت کامل برقرار است .

وی از اصحاب رسانه و خبر خواست، اخبار امنیتی استان را از طریق مبادی رسمی دریافت و اعلام نمایند .

روز گذشته دفتر امام جمعه یزد از سوء قصد برخی عناصر اغتشاشگر برای حمله به بیت و منزل نماینده ولی فقیه در استان خبرداده بود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان