arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۱ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸

استاندار اصفهان: ‌آرامش و امنیت به استان اصفهان بازگشت‌ / شرایط امنیتی مطلوبی حاکم است

استاندار اصفهان گفت: امروز آرامش به جای جای استان عزیز اصفهان بازگشته و شرایط امنیتی بسیار مطلوب حاکم شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار اصفهان: ‌آرامش و امنیت به استان اصفهان بازگشت‌ / شرایط امنیتی مطلوبی حاکم استبه گزارش  پایگاه خبری پلیس، عباس رضایی در حاشیه حضور در قرارگاه امام علی (ع) فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: آرامشی که امروز در سطح استان اصفهان مشاهده می‌کنیم نتیجه شعور و فهم بالای مردم این خطه است که صف خود را از افراد اخلالگر جدا کردند که من از همه آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: علاوه بر این همراهی و همکاری بسیار خوبی در بین مجموعه دستگاه‌ها و مدیران استان وجود داشت و همه اعضای شورای تامین استان با هم همدل، همزبان و همفکر بودند که قطعاً وجود اتحاد و همدلی بین مجموعه مدیران و دستگاه‌ها به امنیت جامعه منجر خواهد شد.

استاندار اصفهان در ادامه از حضور با صلابت نیروهای انتظامی در میدان و مدیریت ناآرامی‌های چند روز اخیر توسط مجموعه فرماندهان و مدیران انتظامی استان تقدیر کرد و گفت: انصافاً باید از تدبیر خوب فرمانده انتظامی استان و حضور خوب نیروهای انتظامی که از زمان اعلام طرح اصلاح مصرف سوخت (بنزین) در کف خیابان حضور داشته و با اخلال گران و نا امن کنندگان جامعه برخورد مناسب و قانونی کردند تشکر کنم

وی همچنین از تلاش دیگر نهادهای امنیتی، آتش نشانی، نیروهای امدادی و... هم تشکر کرد و گفت: همه این هماهنگی‌ها و همکاری‌ها دست به دست هم دادند تا امروز آرامش به جای جای استان عزیز اصفهان بازگشته و شرایط امنیتی بسیار مطلوب حاکم شود.

رضایی با بیان اینکه قطعاً افراد معاند و سودجو منتظر بهانه‌ای هستند تا مردم را تحریک کرده و امنیت جامعه را برهم بزنند اظهار داشت: باید همه مسئولان هوشیار باشند و مراقبت کنند که خدای ناکرده افراد سودجو به خصوص در زمینه تامین ارزاق عمومی به مردم فشار نیاورند

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان