arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۵ - ۰۱ آذر ۱۳۹۸

امام جمعه کرج: کسی که شرارت می کند و آتش به خانه های مردم می اندازد حتی اگر کسی را نکشد حکمش قتل است / متاسفانه مقام معظم رهبری در بعضی از قسمت ها به خط مقدم آمده اند در صورتیکه باید در قرارگاه باشند؛ این از ضعف من و شماست / اصل فتنه فاصله انداختن بین رهبر و ملت است

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: فاصله انداختن بین رهبر و ملت اصل فتنه است که با ترفند می خواهند به این نتیجه برسند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امام جمعه کرج: کسی که شرارت می کند و آتش به خانه های مردم می اندازد حتی اگر کسی را نکشد حکمش قتل است /  متاسفانه مقام معظم رهبری در بعضی از قسمت ها به خط مقدم آمده اند در صورتیکه باید در قرارگاه باشند؛ این از ضعف من و شماست / اصل فتنه فاصله انداختن بین رهبر و ملت استسید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج افزود: متوهمان داخلی و شکست خوردگان خارجی غافل از این هستند که عهدی که با رهبری بسته ایم هرگز گسستنی نیست.

وی اظهار داشت: آمریکا و اذناب پلیدش از انقلابی بودن مردم ایران ناراحت هستند و با حمایت از اوباش و پس از آن ناامیدی از آن ها گفتند که ایران باید دست از انقلابی گری بردارد که یک پاسخ بیشتر برای آن نداریم و آن هم «مرگ بر آمریکا» است.

وی گفت:‌متاسفانه مقام معظم رهبری در بعضی از قسمت ها به خط مقدم آمده اند در صورتیکه باید در قرارگاه باشند که این از ضعف من و شماست.

تمام تلاش دشمنان نابودی نظام اسلامی است

امام جمعه کرج ادامه داد:‌تمام تلاش دشمنان نابودی و تضعیف نظام اسلامی است که با تدبیر رهبر معظم کشور ما دارنده قدرت مقابله با تحریم ها و قدرت نظامی شده ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از حضور کم نظیر و بی نظیر مردم انقلابی استان البرز و مابقی استان ها که در هفته گذشته درگیر فتنه بنزینی بودند، قدردانی کرد و گفت: از خدا سپاسگذاریم که مکر دشمنان را آشکار و خنثی کرد.

وی همچنین از رهبر معظم انقلاب که با درایت و حکمت خود کشور را به سوی اهداف بلند هدایت می کند و از مردم بصیر ایران و به خصوص مردم البرز که موقعیت حساس را تشخیص دادند و با صلابت صف خود را از دشمنان جدا کردند نیز قدردانی کرد.

حسینی همدانی از نیروی انتظامی که با ایثار و مجاهدت از لحظات اولیه قائله وارد عرصه شدند و ابتدا با مدارا و رافت اقدام کردند و بعد با شرارت عده ای با اقتدار عمل کردند و به کمک برادران مجاهد سپاه پاسداران که شب و روز نداشتند تا آرامش را برقرار کنند و حالت عادی را در استان و بقیه مناطق برقرار کنند نیز قدردانی کرد.

وی همچنین از خدمات اعضای شورای تامین و سربازان گمنام امام زمان (عج) و از نیروهای امداد و آتش نشانی و شهرداری و اورژانس و رسانه نیز قدردانی کرد و گفت: بسیج نیز مظلومانه و مقتدر ولی با نشاط و سرزنده و خستگی ناپذیر و باصلابت در عرصه دفاع از جان و مال و ناموس مردم حاضر بود.

امام جمعه کرج بیان داشت: بسیج با کمبودهای زیاد و با دست خالی ایستادگی کرد و نگذاشت که دشمن در این مقطع موفقیتی به دست آورد.

وی با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: یکی از عنایات الهی به ایران تشکیل بسیج به دستور امام راحل بوده که نیرویی هستند که از آحاد مختلف مردم تشکیل شده و روحیه شهادت طلبی و خلوص دارند و هدف مشترکی دارند.

وی از دلاوری های شهدای مظلوم و جانبازان این چند روز نیز یاد کرد و افزود: این آزمایش و فتنه هم با رهبری و هدایت رهبر معظم انقلاب و کمک مردم از سر ما گذشت.

نماینده ولی فقیه در استان البرز ادامه داد: مرکز شرارت های آمریکا، اسرائیل، منافقین و خاندان منحوس پهلوی تلاش کردند فتنه فراگیر شود و ارکان نظام از هم فاصله بگیرند.

تخریب خط مقاومت را از عراق و لبنان شروع کردند

وی گفت: دشمنان برای رسیدن به هدف خود تخریب خط مقاومت را از عراق و لبنان شروع کردند و می خواستند به ایران بکشانند تا این چرخه از کار بیافتد و در این فتنه مطالبات به حق مردم به حاشیه کشانده شود.

امام جمعه کرج اضافه کرد: در حالیکه دیده بان بصیر و حکیم با حکمت الهی وارد میدان شد و جلوی گسترش خسارات به مردم را گرفت.

وی افزود:‌ با نگاه منصفانه به شرایط کشور و جهان و رصد درست حاکمان دنیا متوجه می شویم که شجاع تر، با تدبیرتر و هوشمندتر از رهبر انقلاب کسی در بین رهبران جهان دیده نمی شود ضمن اینکه در جهان اسلام نیز کسی به جامعیت ایشان وجود ندارد.

حسینی همدانی یادآور شد که مدیریت فرد را باید در بحران ها و فشارها محک زد به طوریکه در بحران هایی که در زمان مدیریت رهبر معظم انقلاب در کشور به وجود آمده و توانست کشتی انقلاب را به سلامت در دریای متلاطم به آرامی پیش ببرد بسیار قابل اهمیت است.

وی گفت: به طوریکه اولین بحران همان ارتحال امام (ره)‌بود که شوک بزرگی به کشور وارد کرد و دشمنان در همان زمان چنگ و دندان نشان دادند ضمن اینکه در دورانی بود که تاسیسات زیربنایی و صنایع کشور در دوران دفاع مقدس خسارات زیادی دیده بودند و ذخایر ارزی کشور به شدت کم شده بود.

امام جمعه کرج با بیان اینکه در این دوران حساس مسئولیت رهبری به عهده رهبر معظم انقلاب افتاد، افزود: امام راحل در خصوص ایشان نقطه نظرات مثبتی داشتند به طوریکه در زمان حیات خود گفتند که « آقای خامنه ای یکی از بازوهای پرتوان جمهوری اسلامی است که مثل خورشید روشنی می بخشد.

متعهد و مبارز در خط مستقیم اسلام است. من ایشان را بزرگ کرده ام و سرمایه انقلاب است و به حق شایسته رهبری است و با بودن ایشان خلاء رهبری نخواهید داشت».

وی ادامه داد:‌ همچنین سید حسن نصرالله نیز پنج سال پس از جنگ ۳۳ روزه در لبنان گفت که رهبر معظم انقلاب در زمان اوج حملات اسراییل به لبنان گفتند که « این جنگ مثل جنگ خندق و احزاب است که باید به خدا توکل کنید که بعد از پیروز شدن به خوشی می رسید که چیزی جلودار آن نیست».

حسینی همدانی با بیان اینکه مدیریت بحران کار بسیار سختی است که بعضی مواقع موحب سقوط بعضی از دولت ها می شود، افزود: بحران های داخلی در کشور ما ریشه خارجی دارد.

وی به بعضی از بحران های داخلی در کشور ما از سال های گذشته اشاره کرد و گفت:‌ نمونه این بحران ها اتفاق تیرماه سال ۶۸، قتل های زنجیره ای در دی ماه سال ۷۷، حوادث کوی دانشگاه در سال ۷۸، نامه بی شرمانه ۱۲۷ نماینده مشارکتی مجلس ششم در بهار سال ۸۲ است که در این نامه این نمایندگان مشارکتی خواستار نوشیدن جام زهر از سوی رهبر انقلاب شده بودند.

یکی از نمایندگان مشارکتی مجلس ششم عضو شورای شهر در البرز شد

نماینده ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: یکی از این ۱۲۷ نماینده که این نامه را نوشته بودند متاسفانه برای عضویت در شورای اسلامی شهر در استان البرز مورد تایید قرار گرفت.

وی، بحران در انتخابات مجلس هفتم، تحصن تعدادی از نمایندگان مجلس هفتم، فتنه سال ۸۸، فتنه سال ۹۶ و فتنه سال ۹۷ را از دیگر بحران هایی دانست که با تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب به سلامت گذشت.

امام جمعه کرج همچنین تحریم های شدید اقتصادی، اصلاح قانون مطبوعات،‌شکل گیری مطبوعات زنجیره ای در اجرای بعضی پروژه ها مثل نافرمانی مدنی، فروپاشی از درون، مقاومت مدنی و فشار از پایین و چانه زدن از بالا را از دیگر این بحران ها دانست و گفت: رهبر معظم در خصوص پروژه فروپاشی از دورن و بالارفتن فشارها گفتند که اگر فشار بیاورید حادثه کربلا تکرار می شود نه صلح امام حسن (ع).

وی گفت:‌ دشمنان تلاش کردند تا با انواع فتنه ها و تحریم ها ما را از فضای علمی دنیا عقب بنشانند که رهبری بحث جهاد علمی را مطرح کردند که پس از آن شاهد موضوع هسته ای شدن ایران، تولید داروهای راهبردی و پیوستن به باشگاه فضایی و...شدیم.

با وسوسه شیطان صفتان در دلتان تردید به وجود نیاورید

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: با وسوسه شیطان صفتان در دلتان تردید به وجود نیاورید و شکرگذار داشتن این نعمت الهی (رهبر معظم انقلاب) باشید.

امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به حوادث چند روز اخیر بیان داشت: خط اشرار از مردم جداست و کسی که شرارت می کند و آتش به خانه های مردم می اندازد حتی اگر کسی را نکشد حکمش قتل است زیرا ترس به جان مردم انداخته است.

وی تاکید کرد که خدا برای امنیت خیلی حرمت قایل است پس شهدای این روزها شهدای امنیت و اقتدار هستند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان