arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اختلال گسترده اینستاگرام و فیس بوک تا برنامه پلیس امارات برای «سایبر تراک» تسلا

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اینستاگرام که متعلق به فیسبوک است از ساعاتی پیش با اختلال های گسترده و عدم دسترسی کاربران در سطح جهانی به این شبکه اجتماعی رو به رو شده است. این موضوع نه تنها برای کاربران اینستاگرام، بلکه برای کاربران فیس بوک و سایر زیرمجموعه های آن نیز رخ داده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت تسلا اخیرا خودرو سایبر تراک را معرفی کرده است. اکنون پلیس امارات متحده عربی اعلام کرده است که قصد دارد از این خودرو در یگان های خود استفاده کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی گزارش های جدید حکایت از آن دارند که سامسونگ ممکن است در نهایت موفق به صحبت با اپل برای استفاده از پنل های O-OLEA Y-OCTA شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سامسونگ برای چند سال اخیر چراغ بازار گوشی های هوشمند لایت را خاموش کرده بود، اما شایعات حاکی از آن است که حداقل دو گوشی جدید از این سری وارد بازار می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی پیکسل 2 گوگل به روزرسانی شد. این گوشی در به روزرسانی جدید خود یک ویژگی جدید دریافت کرد که Flip to shh نام دارد و به امکانات حرکتی گوشی مرتبط است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان