arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۸

قرارداد خوبی با ویلموتس منعقد نشده است/ برانکو، از هیچی بهتر است

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: وقتی یک مربی در ۶ ماه قرارداد خود با تیم ملی، فقط یک ماه را در ایران سپری می‌کند، نشان دهنده ضعف در مدیریت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی فتح الله زاده، مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم پرویز دهداری درباره جذب بازیکنان بی کیفیت خارجی در تیم های لیگ برتری، اظهار داشت: من بار‌ها گفتم که چرا برای خصوصی سازی اصرار داریم. پافشاری می‌کنیم تا چنین مسائلی به وجود نیاید. اگر مدیری، بازیکن خارجی مد نظر مربی را به تیمش اضافه نکند، در صورت نتیجه نگرفتن، مقصر شناخته می‌شود. بعد‌ها اگر بازیکن بی کیفیت باشد، یقه مدیرعامل را می‌گیریم.
فتح الله زاده ادامه داد: اینجا با یک تناقضی روبرو می‌شویم که باید چکار کنیم. اما اگر باشگاه، خصوصی باشد، مدیر به چنین صحبت‌ها و درخواست‌هایی گوش نمی‌کند. چرا که باشگاه مال اوست.
مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درمورد اینکه شاید برخی مدیران خیلی برای پول بیت المال دلسوز نیستند، گفت: مدیر می‌داند که این پول‌ها برای بیت المال است، اما چاره‌ای ندارد. اگر تیم نتیجه نگیرد، مدیر را نیز عوض می‌کنند. البته مدیران عاملی نیز داریم که ایستادگی می‌کنند و بازیکن خوب را به تیم هایشان اضافه می‌کنند. در مجموع چنین بازیکنان بی کیفتی را در لیگ زیاد داشته ایم.

وی درخصوص عملکرد مارک ویلموتس و احتمال جدایی اش از تیم ملی فوتبال کشورمان و آمدن برانکو به نیمکت تیم ملی بیان کرد: وقتی یک مربی در ۶ ماه قرارداد خود با تیم ملی، فقط یک ماه را در ایران سپری می‌کند، این ضعف مدیریت مان را نشان می‌دهد. فدراسیون باید از همان ابتدا با مردم مطرح می‌کرد که مربی جدیدش پروازی است. از مردم باید می‌پرسیدند که با چنین مربی قراردا ببندیم یا نه؟
فتح الله زاده افزود: اگر صاداقانه با هواداران صحبت می‌کردیم، تکلیف مان مشخص می‌شد. همه تقصیر‌ها را نیز نمی‌توان گردن ویلموتس انداخت، اما سطح بازی تیم ملی مان در گذشته این بود؟ قراردادی که با ویلموتس منعقد شده هم، قرارداد خوبی نبوده است. در شرایط فعلی هم بهتر از برانکو وجود ندارد. بالاخره او فوتبال ما را می‌شناسد و با آن آشنایی دارد و از هیچی بهتر است.
او درباره مراسم بزرگداشت مرحوم پرویز دهداری، هم گفت: او به ورزش ما خدمت کرد و اگر هر سال نیز برای او مراسم برگزار کنیم، کم است. او شخصیت استثنایی در بحث اخلاق داشت که به همه چیز می‌ارزید. دوباره به خانواده او تسلیت می‌گویم و امیدوارم که دهداری‌های دیگری نیز در ادامه داشته باشیم.

نظرات بینندگان