arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸

نیچروان بارزانی: داعش با سوءاستفاده از شرایط موجود، مجددا بازگشته و دامنه عملیات تروریستی خود را گسترش می‌دهد

رئیس اقلیم کردستان عراق در واکنش به کشته و زخمی شدن چهار تن از نیروهای پیشمرگ در جریان حملات داعش به منطقه الدکات، اعلام کرد، این گروه تروریستی همچنان تهدیدی برای صلح، امنیت و ثبات کردستان، عراق، خاورمیانه و سراسر جهان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نقل از سومریه نیوز، یک منبع امنیتی گزارش داد، گروه تروریستی داعش نیروهای پیشمرگ را در منطقه الدکات، بین دو استان دیالی و سلیمانیه مورد حمله قرار داد و در این حمله دو تن از این نیروها کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

منبع مذکور افزود، نیروهای پیشمرگ این حمله را خنثی و خسارت‌های سنگینی به داعش وارد کردند.

در واکنش به این حمله نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای تأکید کرد، این حمله که پس از حملات تروریستی متعدد طی ماه‌های اخیر در اطراف کرکوک رخ داد، نشان می‌دهد، داعش همچنان حضور داشته و تهدیدی برای صلح، امنیت و ثبات کردستان، عراق، خاورمیانه و سراسر جهان است و جنگ برای ریشه‌کن کردن این دشمن سرسخت بشریت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای پیشمرگ و دیگر نیروهای کردستان برای نابودی هرگونه اقدام تروریستی در آمادگی کامل قرار دارند، ادامه داد: بدون شک گروه تروریستی داعش بار دیگر با سوءاستفاده از شرایط موجود، مجددا بازگشته و دامنه عملیات تروریستی خود را گسترش می‌دهد، بنابراین باید تلاش‌ها برای پایان دادن به وضعیت بحرانی عراق و برقراری ثبات ادامه یابد و نباید به تروریست‌ها فرصت سوءاستفاده از اوضاع نامناسب عراق و منطقه داده شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان