arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸

سریال «نمایش صبحگاهی» با درخشش «جنیفر آنیستون» همراه است / سریال پر ستاره ای که پشت صحنه برنامه های پر طرفدار ایالات متحده را عریان می کند

سریال های اپل تی وی پلاس روز به روز پر طرفدار تر می شوند و این روزها نیز سریال "نمایش صبحگاهی" رکوردهای درخشانی را در زمینه جذب مخاطب به خود اختصاص داده است. بدون هیچ شکی تا این لحظه، "جنیفر انیستون" ستاره بلامنازع قسمت های پخش شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سریال های اپل تی وی پلاس روز به روز پر طرفدار تر می شوند و این روزها نیز سریال "نمایش صبحگاهی" رکوردهای درخشانی را در زمینه جذب مخاطب به خود اختصاص داده است. بدون هیچ شکی تا این لحظه، "جنیفر انیستون" ستاره بلامنازع قسمت های پخش شده است.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، بسیاری از منتقدان پس از قسمت نخست سریال نمایش صبحگاهی تصور می کردند با یک سریال کلیشه ای رو به رو هستند اما اکنون با گذشت چند قسمت از این سریال توجه بسیاری از منتقدان و تماشاگران به این سریال و بازی جذاب جنیفر آنیستون جلب شده است.

به طور کلی سریال های  ستاره محور اغلب به سخت ترین شکل ممکن نقد می شوند، اما این سریال همه نقدها را متحول کرده است.تاکنون شش قسمت از این سریال پخش شده است و با همین شش قسمت می توان گفت ما با یک تیم حرفه ای رو به رو شده ایم.محور داستان این سریال درباره یک برنامه صبحگاهی به نام "نمایش صبحگاهی" است که با یک بحران بزرگ رو به رو می شود؛ یکی از مجریان این برنامه به نام میچ کسلر با بازی استیو جان کرل در طول فعالیتش در پشت صحنه برنامه زنان همکار خود را آزار می داده است. این موضوع که به واسطه خبرهای روزنامه های افشاگر مثل نیویورک تایمز به سرعت رسانه ای شده، باعث اخراج شبانه میچ و در شوک فرو رفتن کل عوامل برنامه و به ویژه زوج هنری میچ یعنی الکس لوی با بازی جنیفر انیستون می شود.

سریال «نمایش صبحگاهی» با درخشش «جنیفر آنیستون» همراه است / سریال پر ستاره ای که پشت صحنه برنامه های پر طرفدار ایالات متحده را عربان می کند

پس از این مقدمه ما شاهد تلاش عوامل برنامه برای مواجهه با این رسوایی هستیم و به مرور زمان ستاره های دیگری به سریال افزوده می شوند. اما نکته مثبت درباره این سریال  تلاش برای نزدیک شدن به پشت صحنه برنامه های تلویزیونی زنده و نمایش برخی موارد است که شاید هرگز به ذهن مخاطبان میلیونی این نوع برنامه ها نرسد.

استفاده از هشتگ مشهور "من هم همینطور " (که به روایت زنان قربانی آزار جنسی می پردازد) نیز در قسمت چهارم به اوج خود می رسد و یکی از قربانیان این نوع آزار در محیط کار به عیان ترین شکل ممکن جلوی دوربین برنامه صبحگاهی می نشیند. در این سریال ما بارها از زوایی مختلف، از دید میچ و دیگران به  آزار و سوء استفاده از قدرت در محیط کار نگاه می کنیم. جایی که  مدیران شبکه تنها پس از این رسوایی بزرگ به فکر تغییر شرایط و مشاوره با کارمندان افتاده اند.

حضور ریس ویترسپون در نقش مقابل انیستون نیز یکی دیگر از جذابیت های سریال است که دو نوع کاراکتر باهوش و خویشتن دار و باهوش اما جنجالی و هیجانی را در مقابل یکدیگر قرار می دهد.

*رویا پاک سرشت

نظرات بینندگان