arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۲ - ۱۶ آذر ۱۳۹۸

محورهای استان مرکزی باز است/زنجیرچرخ فراموش نشود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: رانندگان برای تردد در نقاط کوهستانی استان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: رانندگان برای تردد در نقاط کوهستانی استان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

علی زندی‌فر با اشاره به برفروبی محورهای مواصلاتی از ساعت 20:30 شب گذشته در محورهای شازند، تفرش، خنداب و آشتیان بیان کرد: با آغاز بارش‌ها از شب گذشته تا 7 صبح امروز هزار و 600 کیلومتر باند در استان برفروبی شده است.

وی با اشاره به استفاده از 700 تن شن‌ و نمک برای پاکسازی محورها به کمک 170 نیروی راهداری و 120 دستگاه انواع ماشین‌آلات، گفت: در حال حاضر با وجود بارش برف در محورهای اراک-بروجرد، توره-بروجرد، اراک- ازنا، اراک-خمین، اما تمامی محورهای باز و تردد در جریان است.

زندی‌فر تصریح کرد: در کنار محورهای درگیر بارش برف، باقی محورها نیز درگیر بارش پراکنده باران است، البته در گردنه‌های شهرستان تفرش نیز بارش برف گزارش شده است که لازم است رانندگان برای تردد در نقاط کوهستانی و گردنه‌های استان، حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: با توجه به بارش برف در برخی از محورهای استان، عملیات بازگشایی و برفروبی به صورت مداوم توسط عوامل راهداری در حال انجام است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان