arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۲ - ۱۶ آذر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از برنامه های «برنی سندرز» برای اینترنت ایالات متحده تا کشاورزی رباتیک

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

این روزها برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری ایالات متحده روز به روز ابعاد جدیدتری پیدا می کند و یکی از جدیدترین برنامه ها نیز از سوی سناتور برنی سندرز  مطرح شده است که شامل برنامه هایی برای گسترش دسترسی به اینترنت با پهنای باند  بالادر سراسر کشور و برچیدن آنچه که وی از آن به عنوان "انحصار اینترنت و کابل" نامیده می نامد خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

رسانه های آلمانی گزارش می دهند که هکرهای مشکوک به ارتباط با دولت ویتنام ، شبکه های اینترنتی دو تولید کننده خودرو یعنی هیوندای و بی ام و را نقض کرده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد که طی ده سال گذشته روند رشد تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی بر کاربران رشدی صعودی داشته، اما این رشد نکاتی منفی را نیز شامل می شود. تا سال 2011 ، جمعیت فیس بوک معادل سومین کشور بزرگ جهان بود. رشد توییتر، اینستاگرام ، پینترست و اسنپ چت  نیز بسیار بالا بود. اما تقریباً در همین زمان پژوشگران دریافتند که کاربران و به ویژه نوجوانان از نظر روانشناختی دچار مشکلاتی شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

طی ماههای اخیر ما طرحهای اولیه ای از وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو را مشاهده کردیم که احتمالا در سه ماهه دوم سال 2020 به شکل رسمی وارد بازار می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت رباتیک (SRC ) یكي از شركت هاي مشهور كشاورزی در انگلستان است كه اقدام به ارائه خدمات زراعی هوشمند می کند. اکنون این شرکت در جدیدترین سرویس خود از سه ربات سبک وزن  تام ، ديك و هری پرده برداری کرده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان