arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۸

دنیزلی بعد از اخراج از تراکتورسازی: از نظر روحی خسته شده بودم / می‌خواستم زودتر جدا شوم ولی مدیریت این اجازه را به من نداد / مجبور بودم خیلی از مواقع در اتوبوس تیم بخوابم

مصطفی دنیزلی بعد از اخراج از تراکتور گفت که از نظر روحی خسته شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مصطفی دنیزلی بعد از اخراج از تراکتور گفت که از نظر روحی خسته شده بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از ntvspor، مصطفی دنیزلی پس از توافق با مالک و مدیرعامل باشگاه تراکتور از این تیم جدا شد. او درباره جدایی خود از این تیم گفت: من واقعا از نظر روحی خسته شده بودم. حتی می‌خواستم قبل‌تر از این از تیم جدا شوم ولی مدیریت این اجازه را به من نداد. تیم دو بازی عقب افتاده دارد و در صورتی که بتواند این بازی‌ها را با برد به پایان برساند در بین تیم‌های بالای جدول قرار می‌گیرد. دو بازی تیم ما عقب افتاد و ما نتوانستیم بازی کنیم و در صورتی که بازی‌های خودمان را برگزار می‌کردیم و با برد به پایان می‌رساندیم می‌توانستیم در رده دوم جدول قرار بگیریم. من مجبور بودم خیلی از مواقع در اتوبوس تیم بخوابم.

دنیزلی در ۱۱ بازی که روی نیمکت تراکتور نشست توانست ۵ برد، ۳ تساوی و ۳ ساخت کسب کند و با ۱۸ امتیاز کار خود را قبل از پایان نیم فصل در این تیم به پایان ببرد.

با اخراج این مربی ترکیه‌ای که قبلا در پاس و پرسپولیس کار کرده بود، احد شیخ لاری به صورت موقت هدایت تراکتور را بر عهده گرفت.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان