arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰

رزمايش "حاميان ولايت" نيروي‌زميني سپاه در جنوب كشور آغاز شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از آغاز رزمايش «حاميان ولايت» توسط اين نيرو در جنوب كشور خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، سردار سرتيپ پاسدار محمد پاكپور با اعلام اين خبر افزود: اين رزمايش از سلسله رزمايش‌هاي تخصصي نيروي زميني سپاه است كه با شركت بخشي از يگان‌هاي عملياتي قرارگاه مدينه برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينكه "نزديك به يك ماه قبل، نيروي زميني سپاه رزمايش زرهي «شهداي وحدت» را در شرق كشور برگزار كرد"، گفت: هم‌اكنون نيز رزمايش هوابرد "حاميان ولايت" در منطقه عمومي جنوب كشور برگزار مي‌شود.

فرمانده نيروي زميني سپاه با تشريح اهداف برگزاري رزمايش حاميان ولايت، تصريح كرد: اين رزمايش به منظور حفظ و ارتقاء آمادگي يگان‌ها، نمايش بخشي از توانمندي‌هاي يگان‌هاي نيروي زميني سپاه در برابر تهديدات و در راستاي انجام رزمايش‌هاي تقويمي تخصصي اين نيرو انجام مي‌شود.

پاكپور در پايان، با بيان اينكه "بخشي از نوآوري‌ها و توانمندي‌هاي جديد نيروي زميني سپاه در رزمايش حاميان ولايت به نمايش درمي‌آيد"، تاكيد كرد: بالا بردن توانمندي‌هاي طرح‌ريزي و هدايت در سطوح مختلف نيرو و همچنين ارتقاء آمادگي‌هاي اطلاعاتي و عملياتي يگان‌ها به منظور برقراري امنيت در شرايط گوناگون و متفاوت، از ديگر اهداف برگزاري اين رزمايش است.
نظرات بینندگان