arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۱ - ۲۲ آذر ۱۳۹۸

«فیس بوک مسنجر» تم جدید جنگ ستارگان را دریافت کرد

بر اساس گزارشهای جدید، فیس بوک مسنجر تم جدید جنگ ستارگان را برای کاربران علاقه مند به سری فیلمهای جنگ ستارگان به مجموعه خود افزوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بر اساس گزارشهای جدید، فیس بوک مسنجر تم جدید جنگ ستارگان را برای کاربران علاقه مند به سری فیلمهای جنگ ستارگان به مجموعه خود افزوده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این تم جدید الهام گرفته از جنگ ستارگان و برای طرفداران این مجموعه فیلمها اضافه شده است.در بسیاری از موارد استفاده از تم تاریک با هدف کاهش مصرف باتری انجام می شود اما در این مورد، هدف کاهش مصرف باتری نیست، بلکه به نظر می رسد هدف صرفا براورده کردن انتظارات مخاطبان است. اگرچه در صورت استفاده از تلفن با صفحه OLED باید فشار کمتری نسبت به تم سفید معمولی را متحمل شوید.

به هر حال ، این تم همچنین به مکالمات جدید جنگ ستارگان ، برچسب های متحرک و فیلترهای AR برای تماس های ویدیویی را اضافه می کند. فیس بوک اعلام کرد که این نسخه محدود است و اگرچه ما ما هنوز نمی دانیم معنی این محدودیت چیست. اما بهترین حدس ما این است که این تم در مدت زمانی محدود در دسترس خواهد بود.

 اگر می خواهید وارد برنامه جنگ ستارگان شوید ، مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه مسنجر را در اندروید یا iOS نصب کرده اید. سپس در بخش تم ها به دنبال این نسخه جدید باشید و اگر هنوز نمی توانید آن را ببینید ، ممکن است مجبور خواهید بود چند روز صبر کنید تا در منطقه شما موجود شود.

نظرات بینندگان