arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸

رشد 65 درصدی فروش دستبندهای هوشمند جهان در سه ماهه سوم سال 2019 / شیائومی از اپل سبقت گرفت

در اوایل هفته گذشته مشخص شد که اپل در سه ماه گذشته سلطان بلامنازع در صنعت گجت های پوشیدنی بوده است. این موضوع به ویژه در زیر گروه گجت های شنیداری محسوس بود که به نوعی به علت محبوبیت روزافزون ایرپادزها است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در اوایل هفته گذشته مشخص شد که اپل در سه ماه گذشته سلطان بلامنازع در صنعت گجت های پوشیدنی بوده است. این موضوع به ویژه در زیر گروه گجت های شنیداری محسوس بود که به نوعی به علت محبوبیت روزافزون ایرپادزها است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اکنون گزارش جدیدی از Canalys ارائه شده است که صرفاً روی دستبندهای هوشمند  متمرکز است که شامل فروش دستبندهای تناسب اندام هوشمند ، ساعتهای هوشمند و ردیاب های بدنسازی است. این رده بندی رشدی قابل توجه را در سه ماهه سوم سال 2019 نشان می دهد.

رشد 65 درصدی فروش دستبندهای هوشمند جهان در سه ماهه سوم سال 2019 / شیائومی از اپل سبقت گرفت

جدول فروش شرکت های مختلف 

بر اساس این آمارها شیائومی بالاترین رشد را در سه ماهه سوم سال 2019 ثبت کرده و با حمل 12.2 میلیون دستگاه با 74.4 درصد رشد و رسیدن به 27 درصد سهم بازار در سه ماهه سوم یک رکورد قابل قبول دارد. رشد شیائومی به "عملکرد داخلی قوی و گسترش تهاجمی محصولات این شرکت در بازارهای خارجی نسبت داده شده است. اپل با 15٪ سهم بازار در جایگاه دوم قرار گرفت ، جایی که 60٪ از محموله ها به جدیدترین اپل واچ سری 5 تعلق گرفت.

رشد 65 درصدی فروش دستبندهای هوشمند جهان در سه ماهه سوم سال 2019 / شیائومی از اپل سبقت گرفت

هواوی با 5.9 میلیون واحد و 13 درصد سهم بازار در رده سوم قرار گرفت و به لطف رشد فروش در چین ، 243 درصد رشد سالانه را تجربه کرد. فیتبیت 8٪ از بازار را تشکیل می دهد و تنها فروشنده ای است که در مقایسه با سال گذشته رشد زیادی تجربه نکرده است. سامسونگ با کسب 6٪ سهم بازار در رده پنجم قرار دارد و فروش این شرکت در آسیا به لطف ردیاب تناسب اندام گلکسی در سطح ورودی افزایش یافته است.

نظرات بینندگان