arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۶ - ۰۸ دی ۱۳۹۸

عملکرد بسیار مناسب همراه اول نسبت به سایر اپراتورها در زمینه کیفیت سرویس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بر اساس گزارش سازمان تنظیم مقررات، همراه اول نسبت به دو اپراتور دیگر شکایات بسیار کمتری در ماه آذر در زمینه کیفیت سرویس دهی دریافت کرده است. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.

 چندی پیش سازمان تنظیم مقررات سامانه‌ای را در خصوص رسیدگی و پاسخ گویی به شکایت کاربران اپراتور‌ها راه اندازی کرد. کاربران از طریق این سامانه می‌توانند شکایت خود را در بخش‌های مختلف نظیر اینترنت، مکالمات و در کل کیفیت سرویس در سامانه ثبت کنند. سازمان تنظیم مقررات نیز در انتهای هر ماه گزارش کاملی از میزان شکایات هر اپراتور منتشر می‌کند تا کاربران نیز از عملکرد کلی اپراتور‌های کشور مطلع شوند.

اما با مقایسه اعداد ارقام موجود در گزارش شهریور و آذر می‌توان به اطلاعات جالبی پی برد. اطلاعاتی که می‌توانند کاربران را در انتخاب اپراتور مناسب یاری کنند. همان‌طور که گفته شد یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های این گزارش، بحث کیفیت سرویس است و ما نیز در این مقاله از موبایلستان قصد داریم سه اپراتور تلفن همراه کشور را در این مبحث و بخصوص اینترنت با یکدیگر در ماه‌های شهریور و آذر مقایسه کنیم.

عملکرد بسیار مناسب همراه اول نسبت به سایر اپراتورها در زمینه کیفیت سرویس

با نگاهی کلی به گزارشات سازمان تنظیم مقررات می‌توان متوجه شد که تعداد شکایاتی که در حوزه کیفیت سرویس اینترنت از ایرانسل در شهریور ماه ثبت شده 131 شکایت بوده که این میزان در آذر به 346 شکایت رسیده و رشد عجیب 164 درصدی را شاهد بوده است. از سوی دیگر همراه اول در شهریور ماه تعداد 165 شکایت داشت که در آذر به 195 شکایت رسیده و رشد معقول 18 درصدی داشته است. البته باید توجه داشت که میزان کاربران همراه اول و ایرانسل نسبتا نزدیک به یکدیگر است و این رشد عجیب شکایت نسبت به ایرانسل تاحدودی می‌تواند برای کاربران در زمینه کیفیت سرویس دهی این اپراتور نگران کننده باشد.

عملکرد بسیار مناسب همراه اول نسبت به سایر اپراتورها در زمینه کیفیت سرویس

رایتل نیز با توجه به این که نسبت به دو اپراتور دیگر تعداد کاربران کمتری دارد، در شهریور ماه امسال 16 شکایت داشته که این میزان در آذر ماه با 137 درصد رشد به 38 شکایت رسیده است.

با این اوصاف می‌توان نتیجه گرفت که اپراتور اول کشور در زمینه کیفیت سرویس عملکرد بسیار خوبی نسبت به دو اپراتور دیگر داشته و کاربران می‌توانند با خیال راحت‌تری همراه اول را برای مکالمات، پیامک و اینترنت انتخاب کنند. نظر شما در این خصوص چیست؟ نظرات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و کاربران موبایلستان در میان بگذارید.

 

نظرات بینندگان