arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۳ - ۱۱ دی ۱۳۹۸

بارش برف و باران در کشور از جمعه / پیش‌بینی بارش‌ها برای تهران

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: جمعه این هفته ۱۳ دی ماه سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود که ابتدا مناطق غربی و سپس بیشتر کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بعد از آن برف و باران بیشتر نقاط کشور را در بر خواهد گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بارش برف و باران در کشور از جمعه /  پیش‌بینی بارش‌ها برای تهران

فریبا گودرزی، کارشناس هواشناسی گفت: امروز چهارشنبه روی نوار شرقی بارش پراکنده داریم، همچنین خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز بارش باران و برف خواهند داشت. جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان نیز بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: در غرب سواحل، دامنه‌های زاگرس، شمال غرب و کمی غرب بارش‌های پراکنده و خفیف رخ می‌دهد و فردا نیز همچنان نوار شرقی بارش پراکنده همراه با وزش باد خواهد داشت.

گودرزی ادامه داد: گیلان و مازندران نیز بارش باران خواهند داشت، جمعه سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور می‌شود و بارش‌ها در نیمه غربی آغاز خواهد شد. شنبه و یکشنبه هفته آینده در بیشتر مناطق کشور برف و باران رخ می‌دهد و شدت بارش‌ها در جنوب کشور در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر و شمال فارس خواهد بود.

  • جمعه تهران بارانی است

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، کمینه دمای امروز صبح تهران ۱ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز پایتخت به ۱۱ درجه بالای صفر می‌رسد، از جمعه اواخر وقت بارش‌های پراکنده در تهران آغاز می‌شود، شنبه و یکشنبه هفته آینده پایتخت بارانی خواهد بود.

گودرزی گفت: شهرکرد با دمای ۵ درجه زیر صفر و بندرعباس و بوشهر ۲۵ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان