arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۸

توضیح فدراسیون فوتبال درباره شایعه سلب میزبانی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا: وزیر ورزش به صورت کتبی به AFC تضمین امنیتی داده

سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران درباره وضعیت میزبانی تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

توضیحات فدراسیون فوتبال درباره میزبانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا: وزیر ورزش به صورت کتبی به AFC تضمین امنیتی داده

سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران درباره وضعیت میزبانی تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون درباره موضوع میزبانی نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا از حریفان عنوان کرد: ایران آمادگی میزبانی از حریفان را به طور کامل دارد و در سال‌های گذشته این موضوع به کرات اثبات شده است. برگزاری بی‌نقص و به یادماندنی فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته در تهران و در حضور جمع زیادی از مدیران ارشد بین‌المللی از مصداق‌های این موضوع است. در این ارتباط، وزیر ورزش و جوانان هم به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران به صورت کتبی تضامین امنیتی لازم درباره میزبانی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کرده است.

او افزود: شایسته است کنفدراسیون فوتبال آسیا با عنایت به موضوع آمادگی همیشگی ایران در بحث میزبانی از تیم‌های خارجی در برابر هرگونه مطالب غیرواقع در این خصوص بایستد.

به گزارش ایسنا، امروز به نقل از یک خبرنگار رسانه‌های عربی خبری منتشر شد مبنی بر این که AFC قصد دارد دستوری صادر کند که بر اساس آن تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و هم‌چنین تیم ملی فوتبال ایران باید از تمامی حریفان‌شان در کشور ثالث میزبانی کنند. این خبرنگار دلیل این اقدام احتمالی AFC را شرایط ایران و تنش میان ایران و آمریکا عنوان کرده است.

نظرات بینندگان