arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۸

هواشناسی: بارش برف و باران تا پایان هفته در کشور ادامه دارد / ادامه برف تهران تا آخر وقت امروز

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش برف و باران تا آخر این هفته در نقاط مختلف کشور ادامه دارد که موجب لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید خواهد شد بنابراین رانندگانی که قصد عبور از جاده‌های کوهستانی دارند خودروی خود را به تجهیزات لازم مجهز کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فریبا گودرزی گفت: امروز به جز جنوب شرق در بیشتر مناطق کشور بارندگی داریم، بارش‌ها در جنوب کشور با رعد و برق همراه خواهد بود و در سایر مناطق به شکل برف است، فردا این سیستم بارشی به سمت نیمه شرقی و سواحل می‌رود و بارش‌ها در این مناطق ادامه خواهد داشت و اواخر وقت فردا از مرزهای شرقی خارج می‌شود.

وی اظهارداشت: از بعدازظهر دوشنبه سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود و بارش‌های پراکنده برف و باران در این مناطق آغاز خواهد شد و سه‌شنبه شمال غرب، غرب، دامنه‌های البرز غربی، غرب دریای خزر و برخی از مناطق مرکز را در بر می‌گیرد و چهارشنبه تمام نیمه غربی و جنوب کشور بارندگی خواهند داشت.

وی ادامه داد: پنجشنبه این بارش‌ها تشدید می‌شود و به غیر از شمال غرب و جنوب شرق در بیشتر مناطق بارندگی داریم، شرق و جنوب شرق برای سه روز آینده وزش بادهای شدید خواهند داشت و دریای خزر و خلیج فارس نیز امروز مواج است.

ادامه برف تهران تا آخر وقت امروز

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: بارش برف در تهران تا بعدازظهر امروز ادامه دارد، بعد از آن کاهش ابر خواهیم داشت، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۱ درجه بالای صفر بود و و بیشینه دمای امروز تهران به ۴ درجه بالای صفر می‌رسد.

گودرزی گفت: اردبیل با دمای ۸ درجه زیر صفر، آبعلی و مرند ۷ درجه زیر صفر و میناب ۲۵ درجه بالای صفر و رودان ۲۴ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان