arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۸

ترامپ استیضاح خود را ناعادلانه ترین جلسه دادرسی در تاریخ آمریکا خواند

ترامپ با انتشار رشته توئیت هایی به استیضاحش توسط نمایندگان دموکرات واکنش نشان داد و مدعی شد: دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا نه وکیل و نه یک شاهد به ما ارائه نکرده اند اما اکنون درخواست دارند سنای جمهوری خواه ، شاهدانی را معرفی کند که مجلس هرگز بدنبال آنها نبوده یا حتی از آنها سوال نکرده است؟ آنها فرصت خود را داشته اند اما وانمود می کنند که عجله دارند. ناعادلانه ترین و فاسدترین جلسه دادرسی در تاریخ کنگره آمریکا.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دونالد ترامپ در توئیتر منتشر کرد:

دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا نه وکیل و نه یک شاهد به ما ارائه نکرده اند اما اکنون درخواست دارند سنای جمهوری خواه ، شاهدانی را معرفی کند که مجلس هرگز بدنبال آنها نبوده یا حتی از آنها سوال نکرده است؟ آنها فرصت خود را داشته اند اما وانمود می کنند که عجله دارند. ناعادلانه ترین و فاسدترین جلسه دادرسی در تاریخ کنگره آمریکا.
وی در پیامی دیگر آورده است مهم نیست شما به این دموکرات های هیچ کاره چپگرای افراطی چه می دهید، هرچه بدهید، کافی نخواهد بود. دموکرات ها و شیف حقه باز که ارائه اش به سنا مملو از دروغ و مطالب غلط بود، از بیان این مسئله خودداری می کنند که دولت اوباما کمک به بسیاری از کشورها از جمله اوکراین، پاکستان، فیلیپین، مصر، هندوراس و مکزیک را معلق کرده بود. پیگیری توهمات.

نظرات بینندگان